Bakfylla.

Hey.

Visst är Bakfylla det absolut värsta som finns?
Och idag, har jag fått känna på min egen medicin.. FYFAAN, säger jag bara.

Igår, kom iallafall först sandra&jennifer hit.. så blev det lite snack och sådär.
Sen började vi fixa till oss. Vid 10 tiden kom Christian och hämtade oss.

Körde oss sedan till Annestad, upp till en lägenhet där jimmie&richard var. :)
Efter en stund kom även fredde.

Satt där och snacka, såg på film och drack i typ 2 timmar eller något.
Riktigt trevligt faktiskt.. kul och träffa dom killarna igen! :)

Vid halv 1 eller något, kom Christian och hämtade oss igen och körde oss in till stan.
På stortorget mötte vi sedan upp grabbarna.. heela ligan! :D Underbart att se!

Efter många om och men, bestämde vi oss för att dra till Breaze (?)
MEN, när vi väl var där inne så hade vi skitball!!
Det trodde jag faktiskt inte.. men jag är glad att vi stack dit iallafall! :D

Sheakade boodie hela natten lång med tjejerna och grabbarna.
Sen vid halv 3 eller något, tog jag&tjejerna bussen mot svedala.

Tjejerna stack hem och jag stack till dennis. ♥
Han tog hand om mig när en fuuull pernilla anlände.. sen pratade vi och så.
Känns så bra nu.. verkligen! :) Tack för allt baby!

Sen däckade vi gott efter ett tag.

Idag, vaknade vi vid 10 tiden eller något.. och jag kunde INTE sätta mig upp..
FYFAAAN vad dåligt jag mådde.. aldrig mått så kasst, ALDRIG med sprit.. (?) haha.

Sen stack dennis ner och handlade och mötte upp ralle, och sen fixade dom frulle.

Jag åt bara dock en rostemacka.. :P usch!


Sedan när ralle stack hem så la jag&dennis oss i sängen och såg på film :)
I'm a legend tror jag den hette.. sjuk film, men ändå bra!

Vid 3 tiden, körde dennis mig hem till jennifer.
Där det blev lite updatesnack och sådär, som vanligt :)

Sen vid 4 tiden kom mamma och hämtade mig.
Jennifer, vad skulle jag gjort utan dig? Du är bäst! ♥

Sen under resten av dagen har jag bara tagit det jävligt lugnt..
Inte mått helt hundra somsagt.. haha, fifan!

Borde ha vilat en stund också.. men, what to do..

Nu har jag iaf precis fixat mig och sådär, ska platta håret strax..
För snart kommer dennis hit. :) ikväll ska vi mysa och se film. ♥

Imorgon är jag ledig.. och då ska jag vara barnvakt en stund under dagen.
Sen ska jag träffa min caroline.. ohh, SÅÅ längesen nu.. :(
Hon har varit sjuk min lilla stackare så imorrn ska vi mysa och byta julklappar och så. ♥

Menmen, nu får jag skynda mig om jag ska hinna här.. ha en trevlig söndag!

/ Lillanilla.             Tack allihopa, ni som gjorde min kväll igår.. ni är GULD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback