Torsdag.

Tjoo!

Igår firade vi somsagt Sandra, min lilla slynis :)
Fixade naglarna inne i stan sen stack jag och handla lite sprit som en av presenterna :D

Och sen vidare hem till Jennifer där det blev lite fix och sådär. :)
Sen gick vi hem till Sandra och tillbringa kvällen där tillsammans med henne&hennes släkt.
Sinensjukt goda pajer istället.. my god! :D

Vid 12 stack vi in till Malmö, var väl inne på Etage vid halv 1 eller nått..
Blev gaanska mycket röjj där inne för mig&tjejerna.. grr, men sånt gillar vi! ;)

Vi blev hämtade redan vid halv 3.. men det var rätt lagom för då började spriten nå sin gräns.. Hahah!

Träffade iaf en del folk man kände där inne.. som vanligt. :D
Träffar alltid en jävla massa på Etage, helt sjukt ientligen.. menmen, ball ändå! :D

Men iaf, idag så vaknade jag&jennifer vid 11 tiden..
Sen blev det fix och sådant snabbt som tusan, sen tog jag bussen in till Malmö vid 12.
Träffade Caroline sedan vid halv 1.. sen fixade vi lite och gick & fika :) myspys!

Efter det, så skulle jag chansa på att Belle ( som gör mina naglar. ) hade tid att fixa mitt lillfinger..
som jag lyckades sabba igår.. ^^ Och JAJAMÄNSAN, det hade hon! :D Så nu e dom hela & fina igen.

Sen får jag även ett sms från Jennifer där det stod att vi hade fått våra tågbiljetter till Stockholm idag :D
Så jääävla gött alltså, längtar ihjäl mig typ.. snartsnartsnaaart!! :D

Menmen, sen ikv har jag tränat.. och det kunde verkligen blivit min död!
Haha, tillbaka efter uppehållet.. sinnes, så nu e jag fullkommligt död iaf.. :D

Ska bli skönt o sova sedan :D hihi.

Men först ska jag checka sex and the city som börjar om en halvtimme :)

& förresten, nu har även mamma&pappa kommit hem.. SKÖÖÖNT!
Har saknat dom faktiskt. :) ♥

menmen, nu ska jag faktiskt kila.. harré!

/ Lillanilla.                you are soooo over the hill....


Bilder från Sandras kalas kommer sen när hon orkat lägga in dom.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback