Shopping.

Hejhej.

Idag har jag varit rundor med mamma hela dagen :)
Började med lite klädeshopping, underbart.
Det blev en jacka, ett par mjukisbyxor och ny träningsoutfit. Fina grejor! ^^

Sen körde vi och storhandla, mycket mat.. och vem älskar inte mat? :D

Och sen körde vi och handlade lite saker inför stockholm..
Orkar inte babbla upp dem.. men det blev en hel del iaf.
Såna tyspiska " sistaminuten " saker. men jag har fixat dom nu redan. duktig som man är! :D

Sen ikväll har jag tränat.. puh.
Är sjukt laddad inför matchen på söndag.. dock, 18årsfest på lördag och samling halv 11 på söndag..
Kanske inte så lyckat, men vafan.. haha. Får väl komma full till samlingen igen.. hahaha! :P

Nu sitter jag här och chillar bara.. precis fått hem O.C säsong 2.. underbart :D

Imorgon, blir det fika med Caroline och sen ska jag träffa Erik. ♥

menmen, nu ska jag kila.

/ Lillanilla.               Btw, ny design är på gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback