Sex and the citymaraton.

Tjabbis!

Mja, igår kom Jennifer hit och hämtade mig sen stack vi in en runda till Mobilia.
Gick där inne och kollade lite, mys :)

Sen stack vi hem till mig, hämtade och packade lite sen vidare till Svedala.
Handlade lite gott och sådär inför vårat Sex and tje citymaraton vi skulle ha! :D

Det blir grönsaker,dippa och lite sånt smått o gott :D Det var rejäält mums iaf!

Såg sammanlagt 24 avsnitt tror jag.. somnade vid halv 5 imorse, döööd! menmen.

Micke ringde även ifrån Kreta igår, härligt att höra din röst igen :)
Hoppas ni har det nogerlunda bra där nere, ses snaart!

& idag vaknade jag&jennifer vid 12 tiden.. sen käka vi frulle osv :)
Körde sedan vidare till Nova.. gick där och sådär i nån timme.
Handlade även ett par skor.. ett par svarta, heta pumps! Jag är fett nöjd!

Sen stack vi hem till Jennifer igen, mata Tusse ( hennes katt. :D )
Och sen vidare hem till mig.. chillade som fan och nörda vid datan.
Kollade även runt på dom olika nattklubbarna i Stockholm som vi ska besöka ^^

Och nu är det även bestämt att Thomsen ska flytta upp dit, så henne ska vi även träffa när vi e där! :D

Och sen nu ikväll har vi lirat lite kort och monopol..
Jennifer vann över mig, blää! Jag som hatar att förlora, menmen. :D

Nu stack hon precis hem för en stund sen.. var tvungen att mata tusse igen, haha :D

& jag sitter här, fick nyss lite bilder från sandras kalas i onsdags! ^^
( kommer nedan. )

Nu ska jag nörda lite till sedan hoppa i säng.
Match imorgon så, man måste ju ladda.. ^^

/ Lillanilla.           BitchYou wish you had my spot....

   

Får bli dessa bilderna bara, orkar inte lägga upp alla.. menmen!

Kommentarer
Postat av: jimmy

tycker om dig...

2008-08-11 @ 06:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback