Powernaps = Guldvärda.

HejHej. :)

Idag vaknade jag vid 11 tiden.. gick upp och åt lite frulle då.

Vid 2 tiden stack jag&mamma till mobilia och hämtade min telefon..
Äntligen var den klar.. nu får vi hoppas att den fungerar i fortsättningen också. ^^

Sen stack vi hem igen, och då gjorde jag lite soppa åt mig..
Kalla mig dieten! ;) hahaha.

Vid halv 6 körde mamma mig till träningen.. puh, var jobbigt idag..
Men det är bra när det är jobbigt.. ;) pepp inför lördag nu tjejer!

Sen var jag hemma vid kvart i 8, duschade osv då.
Sen käka jag lite, gott :)

Och sen la jag mig i sängen och såg film.. och däckade. :$
Eller jag tog en powernap, och dom är guldvärda.. iaf mina :D

Vaknade sen 22.21 & loggade in på msn.22 22 Erik skriver till mig.
Alltså 22.22.. hihi. ♥
Imorgon får jag träffa dig igen baby, hihi. Myyys!

Nu ska jag iaf återgå till nördandet på msn, sen blir det gonattsamtal med Erik och bingen :) hihi.

Nattinatt.

/ Lillanilla.           Szeretni foglak öröke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback