Måndag.

Hejsan.

Nu var även denna helgen över.. trist men sant.

I lördags kom somsagt Erik hit, så körde vi ner och handlade pizza och gyros och åt :D
Sjukt goott!

Sen laddade vi ner film och såg den.. When a stranger calls, hette den.
Har sett den förr dock, men bra var den :)

Sen vid 1 tiden stack Erik hem.. och då däcka jag rätt snabbt har jag för mig (?)
Ellerja, schtekte nog lite O.C först.. haha, ääälska!

& igår vaknade jag vid 12 tiden.. sen gjorde jag typ inget alls under hela dagen.
Kände mig lite sjuk faktiskt.. sjukt seg.. ont i halsen och sånt :( usch!
Men nu mår jag bättre!

Så idag rinde Erik och väckte mig vid 10 tiden..
Och då gick jag ner till mamma&pappa och åt frulle med dem.

Sen hoppade jag in i duschen och fixade mig, sen körde mamma mig in till stan där jag mötte upp Erik.
Och i stan har jag tillbringat hela min dag tillsammans med Erik. :) Riktigt mys.

Sen vid 5 tiden tog jag tåget hem, sjukt trött då. :P
Sen underhöll Caroline mig påvägen hem.. hihi, love you longtime honey!
Och du, vi har mycket att " se framemot " .. kan man tycka :P haha!

Ikväll får jag se vad som sker, ska nog bara va hemma och ta det lugnt. :)

Snart Stockhoooolm Jennifer, så jävla underbart! :D BAH!
11 dagar kvar bara.... ♥

menmen, nu är det mat skriker mamma.. ha en skön måndag.

/ Lillanilla.         In time's like this, I wounder if you ever think of me.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2008-08-25 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback