Fixat & Klart.

Tjabba!

Igårkväll kom somsagt Jennifer hit och skydda mig från stormen.. :D
Vi hittade ett hotell som vi haffa! & även tågbiljetter, som vi haffa tidigare ikv.

Resan kommer bli perfa, verkligen! Så nu är allt Fixat & Klart. :D
Är sjukligt laddad.. Stockholm, here we come!! :D

Sen åt vi lite mackor och sådär och hade våra girlsnack.
Dom är underbara.. och jennifer även så. ♥

Imorse, vaknade vi vid 11 tiden tror jag..
Sen hoppa jag snabbt in i duschen & sen åt vi en snabb frulle.

Vid halv 1 stack jennifer hem, och vid 1 stack jag in till stan.

Gick in och hälsade på och snackade med Tove.
OssOssOss, det enda som gäller.. Right? :)

Handlade även ett par heeta pumps till Stockholm..
Oh, älskar dem! Skitfina, verkligen.. ett par äkta " nillaskor. " :D
Bild kommer nedan. ^^

Resten av kvällen har jag bara tagit det lugnt.. rätt död faktiskt.
Vet dock inte varför, känner mig bara allmänt seg..
Kan bero på alla tankarna man har i huvudet osv, usch.. nej, paalla!

Nu ska jag fortsätta se klart på sex and the city, sen sova. HAJ!

/ Lillanilla.           Mina tjejer, jag ääälskar er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback