.

Kommer du ihåg...


Kommer du ihåg hur mycket du älskade mig förr?

Kommer du ihåg hur mycket jag betydde för dig?

Kommer du ihåg första gången vi sågs?

Kommer du ihåg fjärilarna i magen då vi tänkte på varandra?


Kommer du ihåg?


Kommer du ihåg hur ofta vi sa "jag älskar dig"?

Kommer du ihåg hur vi alltid låg och höll om varandra på nätterna?

Kommer du ihåg hur jag ibland kunde vakna av att du låg och tittade på mig, med kärlek i din blick?

Kommer du ihåg när du sa att du inte kunde leva utan mig?


Kommer du ihåg?


Kommer du ihåg hur du ibland låg och kelade mig på ryggen tills jag somnade?

Kommer du ihåg när dagarna av glädje var betydligt fler än de bittra, sorgsna och tråkiga?

Kommer du ihåg då vi brukade planera vår framtid ihop?


Kommer du ihåg?


Kommer du ihåg hur vi brukade ta hand om varandra när vi var sjuka?

Kommer du ihåg då du brukade märka om jag låg för långt ifrån dig i sängen?

Kommer du ihåg hur vi alltid mös ihop under våra myshelger?

Kommer du ihåg så mycket vi skrattade ihop förr?


Kommer du ihåg?


Kommer du ihåg då jag kunde berätta allt för dig, när jag öppnade mig fullständigt?

Kommer du ihåg våra lyckligaste stunder som varit?

Kommer du ihåg när vi älskade varandra så mycket att det gjorde ont?

Kommer du ihåg då vi alltid gick och la oss tillsammans på kvällarna?


Kommer du ihåg?


Kommer du ihåg då vi brukade ringa varandra varje kväll för att säga "jag älskar dig"?


Kommer du att komma ihåg?


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas du inte tar illa upp, men denna måste jag använda, riktigt bra! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback