Sol, underbara sol.

Hellu! :D

Alltså, jag vet att jag är sjukt tjatig..
MEN, detta fucking underbara vädet.. ooh, älskar det! :D

Idag, har man varit duktig.. städat rummet lite..
Även fast jag varit megahängig hela dan :( usch!

Sen iväg på träningen.. duktigt! :D
Riktigt laddad inför Söndag!

Nu ikväll har jag kollat fotbollen.. spännande! :D
Sen även kollat despan med mamma.. greeeat!

& nu, ska jag snart hoppa i bingen..
kanske jobb imorgon :) sen en tur till nova.

Tack tjejer, för ni finns!
Ni är guld värda. ♥

/ Lillanilla.            ibland orkar man bara inte bry sig....

image350

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Tack så jätte mycket :)
Hm jag är inte sådär JÄTTE bra på allt man kan göra med bloggen... vill du ha några tips och lite småhjälp kan jag absolut hjälpa dig men jag är osäker på om jag kan göra allt du vill hehe :P

Men du kan ju maila mig å beskriva ungefär hur du skulle vilja ha det: [email protected]

Kram

Postat av: evve

jag älskar också detta väder, så underbart härligt!

2008-04-23 @ 16:58:07
URL: http://evveistheman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback