Snart är det dags..

Heey!

Idag vaknade jag med det största leendet på mina läppar..
Och bättre blev det :)

Idag har jag faktiskt inte gjort allt för mycket..
Tränade innan, sen har jag faktiskt tvättat lite åt mamma. :)
Visst är jag bara för snäll? höhö.

Under kvällens gång har jag packat lite och så tills morgondagen..
För då är det dags att resa igen..
Sista matchen för säsongen.. den viktigaste också!
Usch, kommer ta en hel del på en alltså.. frågan är hur mycket mina nerver klarar? :P

Drar iaf upp till Leksand imorgonbitti.. kommer säkert bli hur kul som helst!
Som tur har jag Nina&Paula med mig. :D

Nu ska jag iaf ta och hoppa in i duschen.

Uppdaterar när jag är hemma igen.. nångång under fredagen!

/ Lillanilla.               Nu finns det ingen återvändo...

image328

Kommentarer
Postat av: Lammet ;)

Inte lönt att uppdatera för de går inte att beskriva med ord ;(.

2008-04-11 @ 16:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback