Sjukaste fredagen på länge!!

Haaj!

Ja, och nu är frågan vart man ska börja någonstans.. Gadh! :D

Iaf, under dagen igår tog jag det mest lugnt.. härligt som fan.
Vid halv tiden gick jag ner till MIN MANIKYR ( nöjd nu Rebecca? :D )

Mötte upp Jennifer där, sen fick jag mina naglar vigjorda.. finfint!
Sen stack vi hem till mig igen, en snabbis!

Hämtade upp mina systrar och begav oss till stadion.

Och det första som händer när vi kommer dit är att jag får en FEDEdamp!
Helt ärligt Tomas, vem fan tror du att du är?
Skäller ut mig efter ord och noter för att jag står på den platsen där jag ALLTID står!?

Nått måste fan varit fel i din hjärna igår... och inte verkade de vara lite iheller!! Oh, idiot!
Och sen att börja klanka ner på andra medlemmar i RS.. när folk ställer upp så mycket..
Nej tack, för min del kan du gärna försvinna FÖR GOTT. tack & hej!

Aja.. själva matchen var väl minst sagt katastrof!
Mot de lag som ligger sist i tabellen förlorar vi mot.. och på ett sånt sätt!
Det finner jag inga ord till.... helt sjukt!

Efter matchen så stack vi flickor till lorens för en bit mat.. lika gott som vanligt!
Satt och lyssnade på Cicci's underbara ljuva röst o vanliga ordning..
Cicci, som numera vill kallas för Smulan.. som i Smulan & Skorpan!!!!
Hahahaha, SKJUT MIG!!

Vid halv 12 åkte jag, Tess och Jennifer hemåt.
Sen tog jag och Jennifer bara det lugnt..

Fram tills vi bestämde oss för att försöka installera en del på min dator..
Hahahaha.. tjejer och datorer alltså.. spec två styckna vid namn Pernilla&Jennifer..
Det bådar ALDRIG gott.. hahahaha!

Det hela slutade med att jag låg och grät på golvet så mycket jag skrattade.. :D

Men, det var en av dom roligaste fredagarna jag någonsin varit med om.. Så, TACK Jenni! :D
& vi får absolut inte glömma att nämna Sixten.. one of a kind, verkligen! :D hahahah!

Det blev som vanligt en klockren Jenni&Nilla kväll.. yeppyepp!
Alltid vi gumman! ♥

Sen däcka jag väl vid 4 tiden.. lagom trött :D
Och vaknade upp i förmiddags vid 1 tiden..

Nu sitter jag här och degar sönder bara.. känner att jag måste ner och ta något och äta!

Idag händer nog inte så mycket.. Drar ju till Mora inatt med folket!
Så dom kommande 2 dygnen når ni mig på mobilen.
Nina, mitt hjärta.. blir det en Stockholms repris? ;)

& btw.. påtal om Nina..
Hon är en helt fantastisk person och en heeeelt underbar vän!
Smset jag fick av dig igårkväll värmde så jävla mycket, så du anar inte!
Tacka gud att jag har dig vid min sida.. annars vet jag inte vad jag hade gjort!
Så jag ville bara säga Tack, jag fick tårar i mina ögon av ditt sms!
Jag älskar dig, Glöm aldrig bort det! ♥

& till en annan sak.. Jonathan ringde igårkväll ifrån dk & sitt lilla träninsläger.
Haha, han var mer än död kan jag säga.. 3 träningspass på en dag..
Är mycket mer än vad lilla Jonathan klarar av! ;) Hahaha!
Fick t.om in ett litet rim där.. men det stämmer så in i bomben! :D
Men, keep up the good work! :)

Nuuu, måste jajg iallafall ner och ta något och äta känner jag!

See ya fuckers!

  
Min Nina.           Min Jenni.        Också lilla jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback