Onsdag.

Hallåj!

gokväll och sådant.. eller vad man ska säga :D
är så trött så jag vet inte var jag ska ta vägen..

mina ögon sover redan, suuuck!

Men iaf, idag har jag varit barnvakt en liten stund..
Sen kom syster hem, så fikade vi lite.. myspys :)

Sen nu ikväll kom Sandra hit.. så såg vi film.
Riktigt sjuk btw :D menmen.

Och sen såg vi slutet på top model och sex in the cityyy!
underbara serie!

Och nu sitter jag här.. dödstrött! somsaagt.. :)

Imorgon, blir det en runda in till stan.. handla lite.
Och sen fotbollsträning imorgonkväll.. niice!

& i helgen ska jag äääntligen få träffa Rebecca igen..
Fybubblan vad jag saknar dig hjärtat..
Inte träffats på evigheter :( loove yoou!

nuuu, ska jag iaf dra mig till sängs.

ha det gött!

/ Lillanilla.          somsagt empty room, empty heart?

image343

en bild från bulgarien -07.. saaaaknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback