Hockeyfeber.

Haallåå!

Hela dagen idag har varit helt crazy av många anledningar!

Skulle ientligen in och fikat med Jennifer under dagen..
Men tyvärr blev min lilla pingla sjuk så vi fick ställa in :(
Hoppas du mår något bättre nu. ♥

Så jag beslutade mig för att städa undan på rummet istället.
Duktig som jag är! :D

Sen vid 4 tiden, körde Pappa mig in till jägersro..
Där jag sen tog bussen hem till Caroline. ♥

Blev massa mys och fixning, sen körde hennes pappa oss till stadion.
Blev en snabb tippning inne på coop, sen in på hockeyn :)

Matchen i sig var något av det jobbigaste jag varit med om!
Fyfan, hela magen vände och vred på sig varann minut.. uuusch!
Låt oss vinna och gå upp igen! Kom igen nu MIF!!

Sen blev jag även mer eller mindre övertalad att åka med till Leksand..
Av folket idag.. Kan ju bara inte missa den matchen! :)

Så klockan 8 på torsdagmorgon drar vi mot Leksand.. underbart! :)

Nu har jag precis pratat klart i telefon med Nina, så nu ska jag strax hoppa i säng.
Ner och tvätta av mig sminket och borsta gaddingarna först bara. :)

Imorgon, så sker en liten överaskning till en väldigt viktig person i mitt liv. 
Hoppas personen i fråga kommer bli glad bara.. men det tvivlar jag inte på! :)

Aja, ha det gött!

/ Lillanilla.                 Everything is gonna be allright..

image327
Caroline, du är min andra halva och jag älskar dig mer än ord kan beskriva!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback