Hemma.

Tjaa!

Sådär ja, nu var man hemma igen.

Resan till Mora var som förväntat och lite till. :D

Samlingen var somsagt klockan 4 på lördagmorgonen.. lagom död.
Sov en halvtimme knappt den natten.

För jag tänkte att man kunde ju sova så gott som hela morgonen på bussen..
Men icke! :p Gick inte så bra kan jag väl säga.

Måste bara påpeka till Tim att musiken var ju den bästa. :D
Dock mycket för att jag&nina hade lite att säga till om ;)

För vi ääälskar ju schlager! ;)

Väl framme i Mora var vi väl vid halv 2 tiden..
OCh då begav vi oss vidare till ngn Kinaresturang (?)
och käka och fortsatte dricka.. haha, underbart!

Btw, Fredde.. tack för drickan. :)

Stack vidare till arenan.. passa på och pratade lite med Rättvikspoliser..
Haha, älskar dialekten.. sjukt härlig! :D

Sen passa jag även på och sno Ninas telefon och prata lite med Linus när han ringde.
Hehe, frågan är dock varför jag alltid är onykter när jag pratar med dig? :p hm...

Och appropå Linus, så vill jag tacka för lånet av ipoden under hemresan..
Tack vännen :)

Matchen i sig var väl ingen höjdare direkt..
Dock måste jag ge MIF lite cred för dom kom igen efter 3-0 till 5-4.

Det viktigaste i nuläget är trots allt att det blir vinst imorgon!!

Under hemresan kunde jag inte bli kvitt med mitt leende på läpparna dock.. :)

Man fick även in en hel del bilder med kameran igår.. ;)
Haha, vissa bra och vissa mindre bra.. haha!

Väl hemma i Malmö var vi väl runt 4 tiden.
Sen kom Pappa och hämtade mig, så körde vi Nina hem också.

La mig i min säng lite över halv 5.. och det var skönt kan jag säga! :D

Sen vaknade jag idag strax efter 1.. sovit drygt 10 timmar på 3 dygn.. usch!
Men, det var de värt! :)

Så idag har jag inte haft krafter till att göra något..
Och skönt har det varit!

Imorgon, blir det träning sen hockey :)
Kom igeeen nu MIF!! peppa satan!!

Får träffa min Caroline imorgon.. en hel vecka sen sist ju!
Har saknat dig, ska du veta. Du är den bästa, jag älskar dig. ♥

& sen måste jag bara påpeka att jag hade inte klarat av resan utan Nina..
Hon är helt fantastisk och jag älskar henne mycket! :)
Så, Tack igen hjärtat! Det blev ju som jag förutspådde.. inte sant? :)
Oh, underbart!

Nu ska jag iaf slänga mig i sängen och se om där finns nått roligt på tvn.
Frågan är om man orkar var uppe tills Prishan börjar? hm.. aja!

Här kommer även lite bilder från Mora.. iaf resan dit och hem! :D

Take Care!

/ Lillanilla.       Sista hemmamatchen imorgon people, tagga nu då!!

  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback