Fortfarande, bästa filmen nånsin!

Tjaa!

Måste bara börja med att säga att jag älskar verkligen detta väder vi har!
Så jävla underbart! Man blir så himla glad alltid.. ah, great! :)

Iallafall, tillbringade somsagt min kväll med världens bästa Caroline igår.
Kom till henne vid 7 tiden, sen snacka vi lite..
& sen gick vi ut och gick en lång runda.. myysigt!

Efter det, fixade vi lite toast och så..
Och började kolla på en film Caroline hade hyrt till oss :)
Riktigt rolig.. dock hann jag inte se hela, men de tar vi en annan gång.

Måste bara säga, att utan dig Caroline.. i mitt liv, vet jag inte var jag hade gjort.
Du är helt enkelt den bästa som finns, VÄRLDENS bästa vän!
Jag älskar dig, mer än du förstår mitt hjärta. ?

När jag sen hade kommit hem vid halv 12.. så såg jag helt plötsligt två tjejer i fönstret..
Haha, och det var ju inga andra än Klågerups fullaste personer; Lisa och Johanna.
Hahaha, riktigt söta! :D

Sedan, kom även Petter förbi en stund..
Snackade lite gamla minnen från skoltiden.. :D och kolla på en massa foton..
Lamm som man var. ;) haha, shit alltså.

Sen vaknade jag upp idag vid 11 tiden.. riktigt död! :P

Såg att solen sken, och då hoppade jag upp ur sängen dirr och begav mig ut! :)
Spelade fotboll och mös med mina systerbarn! Mysigt.

Sen vid 4 tiden stack jag med la familia till en resturang i malmö och käkade middag.
Kinabuffé! Löjligt gott alltså.. :)

& sen var det planer att jag skulle till Petter nu ikväll, men dom planerna blev ändrade.
Tyckte det var bättre att ta de i veckan, när båda inte är dödligt trötta. :P

Så jag gick in och la mig på soffan hemma hos min syster istället.
Sen såg vi Pretty Women, som btw.. fortf är typ världens bästa film! :D

Så nu, sitter jag här.. och msnar lite :)
Ska strax hoppa i säng!

& morgondagens planer.. nagelbyggning :)
sen, får vi se vad som händer därefter.

Och sen måste jag bara påpeka om att Pasta, hade en väldigt händelserik kväll igår.. ;)
Förvånar väl ingen, för de var trots allt lördag.. men ändå :D
Riktigt söta sms fick jag av henne.. man blev ju nästan tårögd, hahah!
Nej, men känner bara att jag måste säga Tack till henne..
För dåtid, som nutid. Säger det kanske inte alldeles för ofta, men jag menar det verkligen!
& du, jag ska skräpa mig. :) lots of love!

Nuu, ska jag iallafall bege mig!
Sov så gott.

/ Lillanilla.                 varje person, har sin plats i ens hjärta...

 

Kommentarer
Postat av: Pasta

Haha, du är sååå söt. Kärlek till ditt dvärghue.

Postat av: Carolin

hur gör man när man skräpar sig?.....e det powerdeep nu igen! :P

2008-04-21 @ 09:49:03
Postat av: Pernilla

Pasta: Javisst är jag! ;) hihihihihihi.

Carolin: haha, tyst med dig!
Btw, har vinterkräksjukan gått över? ;)

2008-04-21 @ 11:30:12
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: Lammet

De e inget fel med att vara lamm ;D

2008-04-21 @ 18:12:47
Postat av: Pernilla

Lammet: Absolut inte ;)

2008-04-21 @ 20:00:21
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback