trött..

hejsan :)

Idag är de tisdag.. o jag är megatrött. :O kunde inte somna igår.. jag vet inte varför, låg bara o tänkte på en jäkla massa.. så jobbigt när man får dom tankarna =/

& när jag väl somnat så vaknade jag upp sådär en halvtimme efter för jag drömde en sjuk mardröm. =/ ångest.

så idag lär jag var väl megadöd. Men jag gnäller inte, hjälper ju inte direkt :D

Lön idag, underbart! Ska in till stan senare och unna mig något känner jag. Sen hem till älsklingen ikväll :)

I helgen drar jag, grabbarna,syrran&henens pojkvän till göteborg! även sveriges finaste stad, enligt mig iallafall :p
Liseberg och sen hoppas jag på kanske en liten shoppingrunda.. :) Underbart!

Övrigt så känns den dagen helt ok.. :) fick dock några sjuka papper hemskickade ifrån min gamla skola idag.. :S
superkonstigt. aja, får ta tag med dom imorgon. För jag orkar ej idag. :p

Nu ska jag bege mig iallafall.. hoppa in i duschen o göra mig klar. vi synes!

/ Lillanilla.

image183

Robin Mathias Malmqvist, jag älskar dig mest av allt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback