idag

är det en slöedag känner jag :D haha, på extremt hög nivå! :p

har typ inte gjort ett skit idag.. och ändå hardagen gått otroligt snabbt? menja.

ska snart in till b&w med mammi.. väntar bara på att hon ska komma hem från jubb först.
sen ikväll blirre tvn.. top model och sen ska jag se filmen Vingar av Glas som jag köpte igår! :) Sjukt bra!!

Idag åkte marie kusin till paris och ska va borta i 10 månader.. & samtidigt åker robin till stockholm idag & sedan vidare till norrland imorgon.. gosh!

kommer sakna dig fett mycket älskling.. ses på lördag.. evigheter tills dess ju.. :(
älskar dig mest i världen, du är det bästa som hänt mig baby! <3 

veckan då.. leka med pasta imorgon, onsdag fika med amanda :) sen får vi se vad som mer händer..

nu ska jag iallafall bege mig.. harre bra :D pusspuss. / peeeerniillaa.

image157
image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback