helgen som varit..

Tjabba! :D

Nu är de väl dags o berätta om helgen som varit.. vad jag har hittat o osv. :p

I Fredags drabbades jag av panik o visste inte vad jag skulle göra.. men efter mååånga om och men så beslutade sig jag&caroline att följa med grabbarna till Buddha! :D

Åkte hem till caroline vid 8:a lämnade av mina saker, sen åkte vi in till stan och träffade grabbarna vid 9 tiden.
Sen vidare hem till Tobbe, där johan,nille,matti o tobbe då :p, redan var :p

Började dricka och hade lika trevligt som vanligt.. sen kom även Jonas :D sen började jimmy&matti flippa ut HELT! :p

man kan fan bara älska er asså.. gadh! :p

Vid halv 12 drog vi.. stack till buddha där jag träffade rebecca&emma :D söööötnosar!
kom in.. sen vände jag mig om o ser att caroline inte kom in! :O sjukt bull.. så vi stack vidare till via veteno eller hur de stavas! :p & jimmy och johan joinade.. eftersom johan blev portad ifrån buddha! :p haha, idiot!

Man ska aaaldrig försöka ta med sig in sprit på något uteställe gubben.. LÄR DIG! :p

Såja, stack vidare då.. träffade en jääävla massa folk på vv! :D
Träffade även Patrik där inne, fyfaaaaan vad längesen! Riktigt kul o se dig igen.. du såg ut o må bra iaf :) Skönt o se!

Sedan vid 1 tiden bestämde sig jag&caroline oss för att dra hem o sova.. sjukt trötta. :p och allmänt irriterade! :p
asså herregud, de finns förfan gränser på hur man uppför sig runt omkring folk man träffat 1-2 gånger?! Riktigt jävla störd kille! :S

iaf, vi åkte hem.. däcka snabbt som fan :p höhö.
Sen i lördags vaknade vi upp, käkade frulle och pratade med massa.. sen mös vi lita :D

Vid halv 2 åkte jag hem och när jag kom hem såg jag hockeyn.. ( tvpucken ) tillsammans med min familj :)
barndomskompisen Hampus Gustafsson spelade b.la.. synd att ni åkte ur dock =/

& under dagen gjorde jag inte så mycket sen.. :p åkte hem till Robin <3 vid 5 tiden.. sen kom han hem vid 7 :)
Åt middag o så, sedan såg vi på film o mös under kvällens gång. :) Supermysigt, tack baby!

Och på söndagen vaknade vi upp vid 10 tiden.. åt frulle o så tillsammans, sedan åkte Robin hem till sin far och jag in till Malmö :) Där mammsi hämtade mig, sedan körde vi hem.. bytte om snabbt som tusen och sedan vidare hem till kusinen som fyllde 25 :)

Åt och drack en massa gott.. en otorligt bra start på den dagen? Ellerhur syster? :D

Sedan vid halv 4 tiden åkte vi vidare till stadion... mif mötte borås igår.. & visst blev de vinst!
Härligt o se.. kunde dock varit mer imponerad av själva spelet.. men 3 poäng är alltid 3 poäng! :D

Efter hockeyn åkte vi hem.. sedan körde jag&robin ner til pizzerian och beställde mat till oss & syster.
åt sedan och efter det såg vi på film.. vääääärsta sämsta filmen NÅGONSIN! :S helt sjukt.

The number 23!  - SE DEN AAAAAAAALDRIG!!!!

Efter filmen gick jag&robin hem.. trötta som få. :p sen mös vi in på kvällens sena timmar :D

Och idag.. vaknade vi vid 10 tiden.. åt frulle o vanlig ordning och sedan åkte vi in till stan :)
kollade runt lite, hittade en supersnygg vinterjacka till Robin.. sedan åt vi :) muuums.

& vid 3 tiden åkte vi hem.. sen när jag kom hem vart jag barnvakt en stund.. & nu sitter jag här.. funderar på att städa rummet.. men orkar verkligen inte! :p suck!

Ikväll får vi se vad som händer.. riktigt sugen på att inte göra någonting alls! :D & de tkr jag låter som en utmärkt idé!

Så nu får jag väl ta o ta tag i rummet innan mamma kommer hem.. :p pusspuss!

 
   

caroline.. bästa vän! du är helt fantastisk, tack för du alltid ställer upp! <3

robin.. vad skulle jag gjort utan dig? du är mitt liv! jag älskar dig merän något annat! <3

jimmy... nu får du skärpa dig ordentligt!! om du inte insett att folk varit oroliga förut så måste du ha insett de nu!! <3

Kommentarer
Postat av: malin

syster yster snart lördag längtar stort hehe glöm ej det i bloggen..
puss

2007-09-25 @ 09:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback