.

Säg mig vad jag gjorde fel, säg mig hur det kunde bli såhär
Kanske kan jag våga tro igen, en dag..

Visa hur jag blir så stark som du, ge mig kraft för nya andetag.. jag vill ha mod att börja om.


Jag behövde aldrig någon, tills den dan jag mötte dig.

Jag trodde aldrig på den kärlek som va sann, tills du tog min hand.


Nu e jag vän me tystnaden, men ändå rädd för livet utan dig.
Jag vill våga lita på mig själv, en dag..

Jag e inte lika stark som du, jag har bara ensamheten kvar.. jag vill tillbaka dit vi var..


Jag behövde aldrig någon, tills den dan jag mötte dig.
Jag trodde aldrig på den kärlek som va sann, tills den dan du tog min hand.. du tog min hand...


Jag har aldrig älskat, som jag gjort med dig..
Jag saknar ord som beskriver hur jag mår.. sen du lämnade mig..

Jag behövde aldrig någon tills den dan jag mötte dig..
Jag trodde aldrig på den kärlek som va sann, tills du tog min hand..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback