Det sista tankarna..

Jag tänker inte ta hur mycket skit som helst, det ska du veta.
Du förtjänar inte ens mig mer, och hur kan du bara säga att du älskar mig? Du vet fan inte ens vad ordet betyder.
För om du hade haft en minsta aning om det, hade du aldrig någonsin haft hjärta till o behandla mig såhär..
Din första såkallade riktiga kärlek, hell no!

Du är somsagt inte värd det, varken mig eller min energi.

När vi hade gjort slut.. så kändes det bra, för jag kände verkligen att jag hade din vänskap..
men nu, nu klarar du inte ens av o vara vän med mig.. och vet du varför?
För att du innerstinne vet att du inte vill ha det såhär. Och vad är det du är rädd för?
Vad dina känslor säger? Vad ditt hjärta säger? Är du inte man nog till o kunna lita på vad ditt hjärta säger?

Efter allt som vi har gått igenom tillsammans.. så förstår jag inte hur du kan frysa ute mig såhär.
Jag förstår verkligen inte det.. för det är inte mänskligt för fem öre ska du veta.

Men visst, detta är väl ditt sätt o hantera detta antar jag.. att stänga av dina känslor för både du och jag vet att du fortfarande har för mig. Att frysa ute mig totalt för du inte klarar av o vara bara vän med mig, för du säger att jag kräver för mycket? & vad exakt kräver jag? Helt ärligt? Din vänskap, som du lovat mig? Är det så konstigt?

Men vet du vad.. saken är den, att det är inte dig jag vill ha.. utan vårt förhållande, vårt liv vi levde.
Den säkerheten.. den tryggheten.. något du aldrig kommer förstå.

Det enda som jag tröstar mig själv med när jag sitter o tänker på hur sorligt allt är nu.. hur fel allt är nu..
Det är att veta att oavsett om du vill eller inte så kommer du aldrig kunna hitta någon som fått dig o känna dom sakerna jag fick. Du kommer aldrig kunna hitta någon som har gett dig det jag har och du kommer definitvt aldrig hitta någon som passar så bra ihopa med dig som jag gör.

Jag vet att du alltid kommer vara mig evigt tacksam för allt vi upplevt tillsammans.. alla platser, alla stunder, alla minnen.. ingen kommer någonsin kunna ta det ifrån oss och det vet du lika väl som jag!

Du kommer vara precis lika tacksam till mig för allt det som jag kommer vara till dig.

Och jag vet att en dag kommer du vakna upp ur denna skiten och klandra dig själv för misstaget du gjorde.
Du kommer insé då vilken skit du gjorde av allting som en gång har varit så underbart och betytt mest för dig.

Men somsagt, jag tänker låta dig va nu.. för du är inte värd detta.
Jag förtjänar så mycket bättre och det vet jag till 100% nu!
Det enda jag velat under denna tiden vi inte varit tillsammans är att få din vänskap, utan några krav överhuvudtaget.
Men tydligen är du inte så stark som du trodde.. eller som jag trodde.

Du ska iallafall få veta ändå att jag kommer aldrig någonsin glömma allt vi gjort och upplevt.
För du kommer alltid vara en del av mig och där kommer alltid finnas en del som alltid kommer tillhöra dig.
Jag är somsagt tacksam för allt du visat mig, allt du lärt mig och framför allt för att;
Du fick mig att känna på vad äkta kärlek innebar.

Så farväl Robin.. Och tack för detta året jag kännt och fått leva med dig.
Du var det bästa som hänt mig och det kommer du alltid att va.

Jag älskar dig Malmqvist och jag kommer aldrig att glömma......
11/11 - 06              We sayd  Allways and Forever.. But does anything last that long?

Nu e jag helt galen, galen i dig....
I cant live, if living is without you....
Dumbom....


If it's ment to be, It will be.
Dont ever forget that. ♥

image186


Kommentarer
Postat av: malin/Syster

älskar dig syster finns här alltid

2007-10-30 @ 08:16:11
Postat av: camilla

usch vad hemskt jag vet precis hur du känner, jag tänker på dig och känner med dig!

massor av kramor från mig( fast du inte ens vet vem jag är)

2007-10-30 @ 10:01:52
Postat av: Magnus

Lilla gumman. Säg till om han e taskig så ska vi ge honom en tjolablengare mellan lysmaskarna så han får åka plingplong droska in till puzzel huset.

Postat av: Nicole

Ush så jobbigt de låter =/ Mår du bättre nu?

2008-01-08 @ 10:34:40
URL: http://mendoza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback