torsdag.

Heey.

Igår helstädade jag mitt rum.. moblerade om och fixa och dona.. rätt stolt över mig själv hur mycket jag fick gjort :D

Sen vid halv 6 kom Nina hit. :) Så fixade vi oss lite snabbt och sedan tog vi bussen till istadion. :)
Mötte upp Caroline <3 och så också, i vanlig ordning.

Matchen då...blev vinst.. :D Härligt.
Det som var kvällens höjdpunkt var jag Calles comeback.
Helt fantastiskt! Underbart och se honom på isen igen.. detta kommer sluta kanon tror jag! :D

Efter matchen missade vi ju självklart bussen hem.. haha, så vi gick promenera och ta 1:an istället ^^
mindre lyckat.

När vi kom hem så nördade vi oss vid datorn typ bara och umgicks. ♥
Så härligt och få umgås med dig igen hjärtat. Har saknat dig maaasssor.

Sen somnade vi vid 3 tiden eller nått. :p lagom trötta.
Och vaknade vid 12. :D skönt o sova länge iaf. ^^

& idag vet jag inte riktigt vad som sker.. är barnvakt nu iallafall.
sen ikväll kanske Jimmy Åfeldt skulle komma hit en runda, :) Längesen vi sågs ju.

Helgen då.. lite folk ska till danmark imorgon och tjatar jääärnet på att jag ska med. :P
Är sugen, men vet ifan asså.. =/ Vi får se. Annars blir de utgång med grabbarna i vanlig ordning. Greeeat! :D

Vi e vänner, vi e friends..
För det är vi.  =)

Tack för mig iallafall.

/ Lillanilla

image179

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback