Min familj.

Vad vore jag iegentligen utan min familj?
Det är dom som står kvar när alla andra lämnar.. oavsett vad.

De dom gör för mig varje dag är obeskrivligt.. jag kan inte förklara i ord min tacksamhet ska ni veta..

Pappa.
Du gör så mycket merän dom andra, du finns där och du ser på mig direkt när det är nått som inte stämmer.
Att höra dig säga " Är allt lugnt? " när allt verkligen inte är lugnt känns otroligt skönt o höra!
Du skyddar mig till hundra procent i alla väder och de finns inget som kan ändra på det. Jag älskar dig!

Mamma.
Min mamms, min skyddsängel.. Du ser alltid på mig när det är något som inte stämmer.. jag har aldrig behövt säga något för du har sett det på mig direkt. & du förstår inte hur mycket jag värdesätter dig.
Så många gånger du har räddat mig.. jag vet inte ens vad jag ska säga.. Du är min förebild och jag skulle aldrig byta bort dig mot någon annan. Du är den bästa mamma någon kan önska sig. Jag älskar dig!

Malin.
Min mellansyster som alltid ställer upp.. som alltid finns där när man behöver henne.
Du lyssnar alltid när man har problem och du tar alltid dig tid åt en och framför prioriterar du alltid en.
Vill bara säga Tack för allt du gjort för mig.. det betyder merän du förstår.
Jag älskar dig!

Tess.
Min storasyster och även min bästa vän. Alla som känner oss vet att du och jag hör ihop i alla väder!
Vi har gått igenom så mycket tillsammans.. tårar som skratt. Och jag tror helt ärligt inte det finns något som du och jag inte kan klara av.. sålänge vi har varandra! Till dig vill jag säga ett alldeles speciellt Tack till för allt du gjort för mig i de förflutna och allt du fortfarande gör. Du är så mycket för mig och jag skrattar mig lycklig som just har dig som min storasyster. Jag är din lilla dolden och det kommer jag alltid o va, oavsett ålder. Jag älskar dig!

Rasmus, Moa och Linus.
Mina systerbarn, mina ögonstenar. Vad skulle jag tagit mig till utan er tre?
Ni gör mig till den jag är varje dag. Varje dag jag ser er le, varje gång jag hör er säga " Jag älskar dig " till mig fylls min kropp utav värme och trygghet. Ni är dom bästa som finns på denna jorden och ni kommer alltid vara en del av mig. Nu när jag ser på er här idag så ser jag hur pass stora ni börjar bli och då blir jag stolt. Jag blir stolt för alla saker jag lärt er och hur pass stor betydelse jag faktiskt har i era liv. Ni är dom finaste som finns, helt enkelt.
Jag älskar er!

I det stora hela vill jag bara säga att jag älskar er allihopa så oerhört mycket.
Jag är så tacksam varje dag att jag har just er som min familj för de finns ingen bättre! ♥

  
  

Kommentarer
Postat av: TESS

böla som en stucken gris gör jag ju såklart, men det fattade alla som känner mig... jag är såå blödig.

älskar dig me min dolden.

2007-11-24 @ 09:58:46
Postat av: Malin

tack gumman tårarna kom jag visste inte detta innan men nu vet jag älskar dig

2007-11-27 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback