helgen & fars dag.

hallå! :D

Under helgen har man hunnit med mycket alltså..  ^^

I fredags var jag bara hemma och mös med mammsi typ, såg Idol o så. :)

Sen under lördagen tog jga det bara lugnt hemma, fixade lite o så. :)

Sen vid halv 7 tiden går jag ner för att ta tåget till gustav, men då säger de folket vid stationen att alla tågen var tydligen inställda.. jag ba, HAPP! hahah :P

Men som tur kom där typ ngn extra buss som körde alla hållplater som tåget iegentligen skulle stannat på. :D
Men iaf, väl framme hos gustav vid halv 8 tiden, så hämtade han mig vid stationen sen körde vi hem till honom och där fanns redan lite " ystads folk " :D

Sen rullade det in fler o fler, gutt :D Och när man väl kommer in hos gustav, ser jag en person som jag saknat jäääättemycket. :D Johan Holmåker!

Riktigt kul och se dig igen gubben! :)

men hade iallafall riktigt kul under hela kvällen.. sen vid 1 tiden drog typ alla som inte skulle sova hos gustav :)
så var det vi och några kompisar från Bara kvar :) låg i soffan och åt och drack.. haha, lika underbart som alltid. ^^

fast ingen av oss fick dock chips pga att Kim åt upp alla dirr! :P haha, shit asså. Sjukaste! :D

Somnade väl vid 5 eller nått imorse.. lagom trött, men det var nog en av dom mysigaste nätterna jag har vatt med om :) Hihi.

Sen chillade vi bara hemma hos gustav idag.. och sen hämtade min syster&hennes pojkvän mig så körde vi till malmö.
& in på något bilaffär där ingen annan än Ola skulle uppträda.. & vi var väl inte liiite sena och kolla in han iaf! :D

Såg honom, hörde honom.. kramade honom och allt va fucking great! :D
Haha, & ja, man blev lite fjortis där för en stund igen.. men vafan, det e sånt man får ta ^^

Gaaalet vad snygg den människan är alltså, blir snyggare och snyggare för varje gång man ser han irl fan! :D muums!!

Iallafall, efter vi kollat klart på honom så åkte vi och hämtade en tårta som vi beställt till pappa på farsdag! :)
Åkte hem, sen åt vi tårta och mös hela familjen, underbart :) Vad skulle jag gjort utan er? Jag älskar er allihop!  ♥

Sen efter det gick jag ut och gick en runda med Patrik. :)
Han är en liten fjant... :p

& sen blev de lite snack med tess&anna-lena :D
hihi, dom senaste veckorna lär bli minst sagt intressanta.... men det gillar vi! ;)

Och Anna, kommit på vem människan är ännu? ;) hahah, skjut mig!

Sen nu under kvällen har jag bara typ sett film, degat till tusen :D övertrött asså.
Så nu ska jag snart gå och lägga mig sen får vi se vad morgondan har att erbjuda :D

Caroline Årzén.. min bästa vän.
Du är bäst, på alla sätt&vis. Glöm aldrig det! ♥

Datumet kommer alltid betyda något, det vet du.
Tack! :)

Aja, sängen kallar. :D

/ Lillanilla.

 Olaaaa! :D  Caroliiine, mitt hjärta. ♥  Grattis pappa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback