veckan..

tjena :D

Under veckan har jag.. jobbat, gått på bio med robin och umgåts med grabbarna :D Rätt jäs faktiskt.

Jobbade i tisdags dårå, rätt chill. sedan åkte jag him och tog de bara lugnt :)

I Onsdags gjorde jag inget speciellt under dagen.. jobbade i typ 2 timmar som jag tillbringade hemma hos Tess så Oscar som jag passar fick leka med Linus lite :) hihi.

Sen kom Petra och hämtade Oscar vid halv 6.. sen vid 7 tiden tog jag bussen in till stan och träffade Robin :)
Gick och handlade chirre o så, sen gick vi in på bian :) Såg Hata Göteborg.

Filmen var rätt dålig faktiskt.. lite komedi imellanåt.. men ja, ingen hit somsagt. =/
Får väl hoppas på att Spiderman som vi ska se snart också är bättre! :D

Efter bian tog vi bussen hem till mig.. kollade på tv och satt o snacka lite.. sen däcka vi typ. :p hihi. <3

Vaknade halv 7 idag.. fybubblan vad sliten jag var.. somnade inte förrens 1 inatt eller nått ju :O illa.

Gick in till Tess, hon skulle börja jobba tidigt så jag skulle hjälpa henne med att skicka iväg barnen till skola och dagis. Vilket gick hur bra som helst.. som vanligt. :p hehe.

Sen gick jag hem.. käkade lite frulle och sen sov jag middag en stund... hihi :)
Vaknade vid halv 3 när pappa kom hem och hade hämtat Linus på dagis.. sötnos!!

Passade linus, moa och rasmus till halv 5 ungefär.. sen kom Tess hem och jag tog bussen in till stan och mötte upp mamma :)

Skulle ju handla balklänning till Robins bal på Fredag ju.
Hittade en jättefin med.. som vart Rosa :) ååh, sen ska jag ha vita asfina skor som jag även hittade idag! :D
och nya assocearer har jag också fixat! ^^ Ska även till frissan på fredagmorgon och göra en håruppsättning. ^^

Kommer bli galet bra är jag övertygad om! :) iih.

& nu ikväll kom jimmy&mikael hit.. vi såg på kvalet inför Eurovisionfestivalen... fast det sög dooktigt?! :S
gillade typ 2 låtar bara.. danmark och turkiet.. turkiet kom dock med, men inte danmark.. synd =/
gillade transan ju! :D Johans förebild maybe? ;) hahaha!

Blev en liten sovstund i min säng innan med.. mikael, jag och jimmy i en 90 säng......... ja, ni ser väk bilden i ert huvud? :p niiiiiiiiiiiiice!

Nu stack grabbarna precis hem typ, och jag sitter här och tråkar.. ska nog spela lite spel över internet med min syster nu känner jag.. tidsfördrivande om inget annat! :D haha.

Imorgon vet jag inte alls vad som händer.. ska va barnvakt 3 - halv 6 eller nått.. sen blirre väl mys med mamma tror jag :)

& vid 9 tiden ska jag hem till Robin.. vi firar ju 6 månader imorgon :) han jobbar dock till 11, men han tyckte jag skulle va hemma hos honom när han slutar såja. :p

men nu ska jag iallafall bege mig. gonatt allihopa! poss.

image63
image64
image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback