söndag... igen...

Tja :D

Sen i Onsdags har jag gjort en del.. :p

torsdags var jga hos doktorn.. fick lite piller inför resan o så.
sen åkte jag in till stan, kollade på present till mikael som även blev 19 år i torsdags. :) Grattis hunny <3

hittade dock inget, förlåt :p men jag kommer hitta nått åt dig snart :D hihi.

I fredags, var jag och hämtade min lön.. jääääs! :D sen stack jag hem, chillade bara.
sen följde jag med malin ner till frissan för hon skulle klippa sig. :)

Sen klippte även jag mig, klippte lugg igen :) & det blev nice.. faktiskt. Är nöjd! :)

På kvällen kom grabbarna hit, så umgicks vi och sjukade oss som vanligt :p
stack ut på kvällen och spelade lite fotbollstennis, det var ball :D jag var urkass men det var endå kul.. :p

Sen stack vi tillbaka hem till mig o spelade lite kort o så.
En perfekt fredagkväll med grabbarna helt enkelt! <3

I lördags vaknade jag vid 9 tiden.. gick upp, duschade o så sen åkte jag, malin, tess och linus in till b&w och handla lite :) handlade även present till mina kusiner som fyllde 19 igår.. grattis ännu en gång :)

Sen hemåt, sen kom robin osv.. sen gjorde vi vid oss och sedan stack hela familjen Lundberg till mina kusinerns kalas. :p

vid halv 11 tiden stack vi hem därifrån.. jag, tess, robin och linus.. lagom slitna :p
skulle ientligen in till stan och möta upp niklas o comp men det blev inte riktigt så. hehe!

idag vaknade jag vid 10 tiden.. gick upp och käkade frulle med familjen.. mors dag idag ju, grattis mammsi :)

idag ska jag på bio med rasmus, ska fira hans födelsedag.. han fyller ju 8 år imorgon.
mosters stora kille ju! :D så vi ska se turtels! lär säkert bli kul. :p hihi.

men nu ska jag kila vidare, ha det gött! :D glöm inte gratta era mammor :p höhö. Puss

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback