vaaarmt.

hallåå :D

Idag började dagen med att jag vaknade utav att min babe låg och pussa mig på ryggan.. iih, gåshud! :D
sen gick vi upp och satte oss vid datorn ett tag och sedan gjorde vi vid oss för att dra till center syd och käka frulle/lunch :p

så det gjorde vi, & det var niiiiice. :D ( fast robin tycker att jag vuxit i maten ) riktigt snäll han kan va ibland asså ^^ :p

Efter det, tog jga bussen hem vid 1 tiden .. skulle ju vara barnvakt klockan 3 åt mina kära systerbarn :)
kom hem, sen stack jag ner till centrum och hämtade ett paket på posten som var till mig :D höhö.

Robins keps och ett nytt skärp till mig innehöll det, fina saker! :) hihi.

& resten av kvällen har jag bara tagit de lugnt, suttit här vid datorn och kollat lite lägenheter med mamma..
stora planer på G vetni.. hihi.. ååh, jag viiiill! :)

Jag satt sålänge vid datorn att jag missade desperate housewifes :O & DÅ, har de gått lååååångt.. skjut mig!! :(

Vad händer imorgon dåå? Ska in till stan och fixa lite saker.. :) arbetsförmedlingen osv.
sedan kommer robin till mig och imorgonkväll blirre antagligen filmkväll :) nice.

Bortaresa till ängelholm & smutsiga Rögle på lördag dårå.. ska man följa med eller inte? hm.. i dont know =/
menmen, får se :)

Hockey på torsdag mot ssk iallafall, jag e vääldigt förväntansfull! :) hoppas det gryma spelet håller i sig nu under hela kvalet :)

men nu ska jag kila vidare iallafall, ner och äta min kvällmacka :$ höhö. ha det bra alla! :) pusspuss.

& Robin, jag älskar dig så inibomben!
Du e det bästa som har hänt mig. Always and forever hunny. <3

pernilla&robin


Kommentarer
Postat av: tess

vad är det du inte fattar!!??
du SKA med!!!

2007-03-14 @ 12:35:15
Postat av: Nilla

haha. :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback