söndag..

hejhej. :)

Igår började dagen med att jag rensade hela mitt rum tillsammans med pappa.. nu är där äntligen rent och fint! :)

& när vi var klara åkte jag, mamma och pappa till Burlöv Center och handlade..
jag handlade en fin väska, lite smycken och present till Robin eftersom idag firar vid 4 månader. <3

sedan gick vi in på coop och storhandla.. & jag handlade min favvomuffins :D muuums!!

& efter det åkte vi hemåt .. sedan kom Robin till mig vid halv 7 tiden..
och sen åt vi gooood middag med mamma&pappa. :) & såg på Melodifestivalen.

The Ark vann dårå.. låten e sjukt bra så ja.. jag e positiv :D hihi.
men synd om Måns.. men på trejde plats är endå bra :)

Efter Melodifestivalen så spelade jag och Robin monopol.. och vem vann? JO, kungen såklart :D

& sen efter jag vunnit dooktigt så gick vi upp och sov bara.

Idag vaknade jag vid 11 tiden, sen käkade jag frulle med mamma&pappa.

Fick min bikini idag som jag beställde på internet förra veckan.. extremt fiin :) hihi.
.. för snart e det dags för Bulgarien, längtar sjukt mycket!! :D

Resten av dagen har jag bara tagit de lugnt typ.. inte gjort allt för mycket iallafall (A) hihi.

Vid halv 5 tiden, körde mamma mig in till Södervärn för den klockan 5 tog jag bussen hem till Robin. <3
Har ju somsagt 4 månader idag.. :)

Dessa månaderna med dig har varit dom bästa i mitt liv älskling, du e verkligen guld värd.
& jag älskar dig allra mest, vår kärlek betyder allt för mig. 11/11 -06

Nu sitter jag hemma hos Robin.. har precis sett hockey på tv.. rbk - ssk.
ssk vann med 2-4 ..

Medans Malmö spelade borta mot Löven och röjjde satan.. blev ju vinst såklart! :D 0-3, så jävla skönt!
hoppas detta spelet håller i sig nu, för gud vet att vi behöver det iallafall.

Nina, du e verkligen en underbar person.. och du vet att jag gör altl för dig.. för du e ju min bästa vän.
jag älskar dig verkligen. Glöm aldrig, Tjänster ger gentjänster. <3

men nu ska jag gå ut och hjälpa Robin med vår mat.. vi ska ju käka planka idag :D Riktigt gott!

ha en fortsatt härlig söndag allihopa, för det ska jag ha iallafall :D pusspuss.

nina. <3
image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback