Sådär ja...

hejhej :)

I veckan har det väl inte hänt speciellt mycket.. mest umgåts med Robin :)

I onsdags var jag med tess och barnen på rasmus vårbassar på skolan.. kul att se dom små sjunga lite vårsånger.. :)

& Igår tillbringa jag hela min dag ute på Ikea med Robin och tess.. trevligt :)
& kakorna satt ju där dem skulle..... ellerhur? :D

Sen igårkväll vart det hockey igen... mif - skellefteå.. slutade 2-2!
en rätt jämn match.. härligt att se. & jag kan ju säga... hade calle spelat, hade vi vunnit matchen! ;) hehe.

& Igårkväll när vi kom hem ifrån hockeyn satte sig jag, malin och robin oss och spelade lite monopol :)
gissa vem som vann? KUNGEN, självklart ;)

Sen fick vi höra att linus började kräka igår... så tråkigt :( & imed tess vart tvugen att jobba idag så fick jag ta och passa honom.. gör de jättegärna i vanliga fall men när de kommer till spyor o sånt får jag helt enkelt panik.. för det e de vääärsta jag vet.. speciellt när dom e så små... :( Usch. Men jag fick iallafall hjälp utav min älskling.
Vad skulle jag gjort utan dig Robin? Du e fan bäst!! <3

Så detta e vad jag lär tillbringa mig dag... passa linus :) hihi. hoppas han blir frisk snart iallafall.. så vi alla inte börjar spy tills lördag.... för på lördag, DÅ lär de smälla.. på ett eller annat håll kan jag säga!! ;)

& ikväll är det semifinal i Let's Dance... hejja tobbe blom!! :D lätt kung.

& jag instämmer med min syster i hennes blogg... vart FAN är alla kommentarer? Dåligt tycker jag.. dåligt!!

Sen.... angående gårdagens match uppe på övre..... hahahaha, ja.. vafan ska man säga ientligen?
Fröken Sjöberg gjorde något igår som INGEN av oss trodde.... hon ställde sig på räcket och sjöng & klappa med.... SKJUT MIG!! men det e filmat, så det e luuuuuugnt. ;)

& fjortisarna på nedre... skjut mig!! På lördag flyttar Flickorna på Övre ner.......... hehe, me liiiike!

men nu ska jag gå och kolla på Aristocats med linus.. sötnos!! ha en trevlig fredag mina vänner! pusspuss.

image27robbe. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

stod jag på räcket???.....vad fan.....det kan jag inte tänka mig...det måååste varit nåågon annan :P

2007-03-23 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback