så jävla härligt!!

tjoho :D

Dom senaste dagarna har de inte hänt så mycket, umgåts med Robin typ <3

& igår, så började dagen med att jag tog de lungt hemma o så bara..
sen passade jag ina systerbarn fram tills tess kom hem vid hal 4 tiden.

Därefter, gick jag hem och gjorde mig iordning inför kvällen.. vart ju dags för Mif att äntligen visa vad dom går för!
.. vilket dom gjorde också, med en otrolig öppning på kvalserien vann dom över Leksand med 5-1.. underbart!!

Efter matchen begav sig hokeygänget + några till vidare till Lorens för käk oh dryck.. nice!
fast kvällen kunde ju blivit bättre om man säger så.... men det gick!

& sedan sjöng vår tv-profil Robin Billberg " åhh mandy... " också.. och du sjunger riktigt fint! :)

Vid 1 tiden, kom svåger och hämtade oss och körde oss hem till Oxie.. lagom slitna asså! :p

kom underfund med vissa saker igår... både positivt och negativt.... jobbigt!!

Idag då, ska till burlöv center med mamma idag .. :) myspys.
& sen ikväll kommer Robin  hit så ska vi käka middag med mamma&pappa och kolla på Melodifestivalen.

hejjjaa måns & the ark!! :D

tess, jag älskar dig.. glöm aldrig det! <3

nu ska jag käka frulle med familjen iallafall. ha det bra allihop! :D pusspuss.

robbe. <3
image24
Pernilla.

Kommentarer
Postat av: Caroliin

amen skjut mig...ta bort den där mongobilden

Postat av: Nilla

haha, klockren!!

2007-03-10 @ 12:09:21
URL: http://lillanillas.blogg.se
Postat av: TESS

tack...... älskar dig me......

2007-03-10 @ 15:43:10
Postat av: Stoffe

hJävla apkväll, jävla apmatch, jävla apvakt, så sammanfattar jag min fredag, men min stund på lorens med er kungliga vänner var rätt trevlig ändå ...

2007-03-14 @ 09:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback