regn och åter regn...

tja allihopa. :)

Igår tog jag de lugnt hela dagen typ, vart hos tandläkarn på morgonen men sen gjorde jag inte mycket mer. :p
åkte inom stan en runda med mamma och köpte en klocka, 2 armband och ett par örhänge och sedan bakade jag en väldigt god sockerkaka med mamma igårkväll med. :D höhö.

& idag har jag inte gjort allt för mycket. städat lite o så, mamma har ju tuggat om att jag måste hjälpa till lite .. och ja, jag håller faktiskt med henne. :)

sen nu ikväll vid 6 tiden, kom grabbrna hit .. vi tog de lugnt och pratade om den händelserika festen hemma hos jimmy i fredags. skjut mig vilken kaos det blev alltså! :p fast kul hade jag. :D

vi stack och käkade glass också, sen såg vi desperate housewifes också ..
& vid 10 tiden stack grabbarna hemåt.

Grabbar, ni e fan bäst! vet ni det? loooove you. <3

och nu sitter jag här.. har precis kollat på lite vänneravsnitt ifrån boxen.. och ska snart nanna!

imorgon då.. ska till ishallen och göra klart flaggorna osv.. lär bli...... kul njaa..... :p
sedan e de o.c imorgonkväll.. ahh, veckan höjdpunkt... helt klart! :D

sov gott alla bloggnördar, pusspuss.

image22lillanilla.

Kommentarer
Postat av: Robbebobbe

Jag älskar dig så det gör ont bejb. :)
Skulle du till stadion imorgon? Du betyder allt.

2007-03-07 @ 00:45:08
Postat av: kattti

det är inte alls oc imorgon :o det var sista gången förra onsdagen :o nu ska de börja sändas på söndagar :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback