måla måla måla..

tjena! :D

Idag började dagen med att Robin kom till mig vid 12 tiden .. sen tog vi de lugnt och käkade lite frulle..
nicenice.

sedan tog de lugnt resten av dagen typ.. fram till klockan 3.. då kom min minsta systerson hem från dagis så vi passa honom en stund..

sedan vid 4 tiden, gick vi och hämtade rasmus och moa på fritte.. och därefter gick vi hemåt. :)
väntade på tess medans hon gjorde sig iordning sen så tog vi bussen in till stan.

Åkte vidare till Istadion för att göra klart flaggen som vi ska visa upp med en stor stolthet på första kvalmatchen mot Leksand hemma på Fredag. & fan va snygg den blev.. riktigt nice! :D

Åkte ifrån stadion vid 10 tiden .. sen gick jag, robin, tess och christoffer till lorens och käkade.
Lika gott som alltid. ;)

& nu kom vi nästan precis hem därifrån.. robin sitter och fixar&donar med våra mobiltelefoner och minne osv nu ..
så därför sitter jag här.. hihi, nörd som man e.... :) men det bjuder jag på!

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. bli antagligen bara att ta de lugnt antar jag.. kan va skönt ibland också! :)

& vafan handlar de om att O.C inte var idag utan dom ska börja sända de på söndagar istället?!
så jäkla dåligt alltså.. trodde man att man skulle kunna få njuta lite utav seth cohen idag men ack så fel man kunde ha.. BLÄÄÄ på kanal5. :(

& förresten, min kära men också väldigt klumpiga syster trillade ner i nääästan spagat inne på lorens förut.....
såg dock inte det eftersom jag stod ute vid bussen.. men efter vad hon själv berätta så måtte de sett jävligt roligt ut! det e ju faaan att jag alltid ska missa saker när hon gör bort sig... :p höhö.

Och en sak till, VAFAN handlar de om att en viss Rolf försöker impa på en viss klampenburg? :p skjuuuut mig!!
... 2 gånger!! :D


ajja, nu ska jag gå och göra något vettigt känner jag. ha det fettnajs :D pusspuss från en haltande pernilla... =/
fråga tess efter mer info. ^^ :p

image23
pernilla&robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback