long time no see..

Tja!

Mja.. lääängesen jag skrev känner jag :$ mycket som har hänt på senaste kan man väl säääga.

Allt ifrån vinster hemma mot Rögle, vinterkräksjukan, överkörd kille på scooter osv osv :p
PLUUUUS, att jag ägde grabbarna på bowling i lördagskväll, muhaha :D

Igår åkte jag iallafall hem till Robin <3 såg hockeyn.. den var väl ingen " hit " direkt men dom kämpar och det e jag glad över. Markus Korhonen, KUNG!!

Sedan såg vi P-Brek bara och mös :) hihi.

& Idag vaknade jag halv 6 imorse.. maj gad. & jag är fortfarande inte ett dugg trött? helt sinnes.

Åkte ifrån Robin vid 11 tiden ungefär.. sen när jag kom hem gick jag in till Tess och passade Linus ett tag medans hon gjorde lite ärrende. :)

Sen nu på eftermiddagen har jag&linus varit hemma hos Petra och lekt lite med Oscar.
Ska ju passa Oscar nu lite då och då är det tänkt.. skönt att ha lite och göra medans man väntar på att dom ska höra av sig där jag sökt jobb :) hihi.

Och nu sitter jag här.. lyssnar lite på låtar ifrån Idol -07...
och snart är idol -08 häär... auditon i malmö 28 april ju... så grabbar, boka in det då!! :D

Bulgarien & Sunny Beach 19 Juni - 4 Juli med Robin <3 & Glennsan... extremt mycket sol&bad och ännu mer alkohol... mumms!!!! :D

men nu ska jag gå och göra något vettigt känner jag.. harre gütt :D iih. puss på smalbenet.

pernilla&robin

Kommentarer
Postat av: TESS

jag vill oxå åka till sunny beach juuuuuuuu!!
*putar med underläppen*

2007-03-27 @ 20:45:25
Postat av: TESS

jag vill oxå åka till sunny beach juuuuuuuu!!
*putar med underläppen*

2007-03-27 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback