kaos..

hejhej. :)

Igår började dagen med att jag tog de lugnt hela dagen typ, orkade inte göra så mycket annart.. :p

vid 3 tiden kom Robin till mig.. sen chillade vi och käkade o så :)
och sedan gjorde vi vid oss för att sen vid 7 tiden sticka hem till Jimmy på fest!

Vi kom till Jimmy vid 8 tiden .. där vart redan lite folk då, rätt chill.
Johan sjöng karekoe och det föreblir ett minne att minnas föralltid asså.. herregud :D så kul.

Därefter rullade det in mer o mer folk hela tiden, niice. :)
Mycket folk ger mycket dricka och mycket dricka ger Lillanilla en rejäl bakfylla :p

Under kvällens gång blev det mycket onödiga kommentarer och extremt fjantiga bråk..

grabbar, ni e fan dom bästa! Men ni måste också förstå att när jag försöker hjälpa så försöker jag verkligen bara hjälpa! <3

Senare in på natten blev kvällen till katastrof.. tårar och åter tårar ..

väl hemma vid 5 tiden, lagom full, trött, förbannad, ledsen och extremt trött.

somnade iallafall direkt kan man säga.. nice.

sen idag vaknade jag först när Robin stack till istadion med Tess imed dom skulle in och träffa dom andra för att planera lite inför kvalserien :) hihi.

så jag somnade om .. :p sen så vaknade jag vid 12 tiden igen.

gjorde vid mig, sen åkte jag med mina föräldrar till min faster och fika :) träffade b.la några av mina äldre kusiner där med .. treeevligt! förresten, jag har världens sjukaste släkt .. min kusin berättade lite av hans sjuka minne ifrån Thailand.. så jäkla ball asså :D hihi.

Sedan, åkte vi och storhandla .. mat osv :) Träffade Martin inne på maxi... det var ett tag sen, kul att se dig vännen! :)

& därefter åkte vi hem o så .. jag packade osv, sen vid 6 tiden tog jag bussen hem till Robin ..
kom dit, sen käkade vi och såg på Melodifestivalen.. dock gick inte nanne vidare, FUCK UGGLA!
fast de slutade endå rätt bra till slut .. sanna och sonja gick vidare till globen så nu hopppas jag att Måns vinner hela skiten :D höhö.

Nu ska jag iallafall inte sitta här mer, utan umgås med Robin <3 puusssspussss allihopa ^^

pernilla&robinjag&jimmy.jaaag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback