yesbox..

hejhej. :D

Nu är det onsdag.. och mycket händer alltså. :p

Igår så var jag först i stan hela dagen med Pasta och sedan kom även Robin in. :)
så gick vi och luffa lite.. och fikade osv, sjukt nice i det fiiina vädret :D hihi.

Vid 4 åkte vi hem.. gjorde vid oss osv sen tog vi bussen in mot stan.. och mot ärtholmen..
mötte upp hela Jimmys släkt o grajjor.. sen kom han... fyllesvinet själv! :D ( igår fick du vara redlöst full, faktiskt :D )

firade jimmys student o så, sedan gick vi hem till mattias och gav han hans presenter och firade han en liten stund :)
sen stack vi tillbaka hem till jimmy. hihi!

vid halv 11 stack jag&robin hemåt.. skulle ju upp tidigt o så dagen efter så vi följde inte med grabbarna ut..
fast jag viiille :( menmen, imorgon då jävlar :D

För imorgon.. tar även Johan studenten. :D & då ska de fantamaj firas räjält.. för då har äntligen alla grabbarna tagit studenten. unbeliveble!! :D hihi, är sååå stolt över er! loooove you <3

btw.. johans tal på jimmys student igår.. MY GOD! tårarna var inte långt borta.... ellerhur jenny? :p haha!
träffade även johans föräldrar igår.. första gången på....... 10 år?! Men jättekul o träffa dem igen!

johans fars kommentar till mig när jag kommer .. " sist jag träffa dig pernilla så var du två skitar hög och spelade ishockey med mig.. och inte fan har de förändras!! haha " - ja den tackar man ju för...... eller nått. :p

Men vi älskar ju Pigge ändå.. ellerhur? :D

& idag gick jag upp vid 8 tiden .. och sedan gick jag, tess, robin och malin till moa&rasmus skolavslutning..
hur söta ett 100 tals ungar kan vara alltså.. goosh! hihi.

Sen under dagen har jag inte gjort något vidare typ.. nördat mig och legat i soffan :D haha.
och nu sitter jag här.. hemma hos robin :p .. fast han jubbar. slutar inte förrens typ om 3 timmar så jag ska snaart gå och lägga mig tänkte jag.. lagom sliten.

& imorgon ska jag på anställningsinterjuv.. ska bli rooligt! håll tummarna nu... är ju inte farligt nervös iallafall. :p
sen bär de av hem till min kära svägerska.. håll tummarna för fint väder så blirre kanske en deeel solande också :D

Om 6 dagar gäller det.. hade ett långt samtal med glenn innan.. och vi är ju laddade till 100% .. ellerhur vännen? :D
SÅ JÄÄÄVLA SKÖNT det ska bli.. ni anar inte alltså! Men jag kommer ju sakna en del.. speciellt grabbarna <3 & familjen.. SJÄLVKLART! :p

men nu ska jag gå och göra något... ha en mysig kväll :D puss&hej.

här kommer även lite bilder ifrån studenten igår.. niiice. & kolla hur sööt väck jimmy är.. haha! skjut mig. :p

image77
här e då jimmy&mattias... baabes! och killen med brillorna vet jag inte vem det är. :p haha.

image78
image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback