söndag.

Tja!

helgen har varit lugn.. i fredags tog jag de bara lugnt hemma.. umgicks med mamma&pappa. myys! :)

Igår packade jag hela dagen.. sedan på kvällen kom grabbarna hit så kollade vi på film o sånt.
fetade oss med chips, ofcourse! :D hihi.

och idag har jag varit i stan med mamma och fixat de sista inför resan.. packat lite till idag :)
nu är ALLT fixat.. de mesta är nerpackat ,kamrorna är laddade och pengarna är växlade!! :D

Nu är det fan inte långt kvar alltså.. jag kan fortfarande inte fatta det.. vi beställde resan för 1 halv år sen och nu är det inte ens 2 dagar kvar tills vi åker! MY GOOOOD! robin och glenn, är ni laddade? för tro mig, det är jag!! :D

Kommer sakna ihjäl mig när vi är där nere dock.. min familj... mina älskade systerbarn... mina grabbar.... bah!
looove you, så otroligt!!

Ikväll har jag umgåts med familjen o så.. packat klart o sen sett på lite o.c.. niiice! :)

Ska nog gå och lägga mig nu snart.. upp och va barnvakt 06.30 imorgon sen ska jag jobba tills kl 18.00
men det får gå.. får stå och tänka på sunny beach hela dagen :D hehe.

men nu ska jag iallafall bege mig. ha en underbar söndag! pooooss.

image84

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer sakna dig stort syster älskar digpussen

2007-06-18 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback