skåne..

Tja :D

Igår så tog jag de bara lugnt under dagen.. sen åkte jag till robin vid 5 tiden :)
lååång kö åt helvete på motervägen så jag var inte i lödde förrens seent.

Kollade på film o så, sen däcka vi rätt tidigt.. :)

Idag vaknade vi vid 8 tiden.. iisch :p sen kunde vi inte somna om igen..
så vi gick upp o käkade frulle osv med svärmor.. sedan gjorde vi vid oss och åkte till center syd :)

gick där och tittade lite.. sedan åkte vi in till malmö :D tittade lite där med. ^^

och sedan körde vi till burlöv center.. jävla massa affärer idag alltså :p
och efter det körde vi till nova :D haha.

man kan ju säga att vi varit runt o flygit i hela skåne idag. :p haha! sweet.

Nu sitter jag här hemma hos robbebobbe <3 och har precis sett klart på sista avsnittet av dh.. my god!!
får se vad som händer till hösten.. hihi :)

Imorgon ska jag in till stan o handla present till robin i studentpresent :) får se vad de blir.. ;) hihi.

Sårade extremt mycket.. visste inte vad jag skulle ta vägen förtillfället...
försöker förlåta.. går inte... men ska försöka glömma........ för det är ju trots allt du.........

Idag åkte caroline, jacob, tim och evelina till grekland.. jäkla svin! :p
fast o andra sidan.. om 2 veckor drar jag, robin och glennsan till sunny beach :D så jag klagar iiiinte! ^^

men jag saknar dig redan caroline, du är underbar! :) <3

nu ska jag hoppa in i duschen iallafall. ha en bra kväll :D posshaj

image72

Kommentarer
Postat av: Robbe

Du kommer klara det gumms :D Tack för en underbar dag igår :D <3
ÄLSKAR DIG!

2007-06-06 @ 11:36:09
Postat av: Robbe

ÄLSKAR DIG kom inte med så jag skriver det igen :D hihi

2007-06-06 @ 11:36:41
Postat av: nilla

ja, får hoppas på det. :) haha jag la nyss märke till hur extremt rööööda dina ögon är på bilden babe.. hahaha! galet. :p

Postat av: Anonym

fin frisyr du har på bilden nilla :)

2007-06-07 @ 01:16:59
Postat av: nilla

tack :)

2007-06-12 @ 09:40:26
URL: http://lillanillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback