sådär ja..

tjabba! :D

sådär ja.. nu är det 14 timmar kvar sen sitter vi på flyget!!! :D skjut mig vad kul vi ska ha!!

Idag började dagen med att jag passa tess barn och skickade iväg dem till skolan o så vid 8 tiden ..
sen käkade jag frulle tillsammans med pappa osv. :)

Vid 1 tiden tog jag bussen till jobb.. började jobba kl 2 :) sen slutade jag kl 6.. rätt chill :D
har hur kul som helst på mitt nya jobb.. otroligt trevliga människor och allt! kan inte bli bättre alltså.

Efter jobb stack jag hem till robin.. käkade o så, sen körde svärmor oss hem till mig :)
stack upp till petra och hämtade mina pengar och sedan stack vi hemåt.

Satt o pratade med mamma lite o så, sen gick jag&robin ner till centrum och hyrde film :)
efter en stund kom även glenn! :D hihi.

har kollat på filmen nu.. extremt kass skräckfilm! bläää. så killarna sitter fortfarande där nere medans jag sitter här ;)

ska dock gå och sova nu känner jag.. varit uppe sen kl 6 imorse.. och ska upp kl 8 imorgonbitti..
lär väl bli en del sovande på flyget antar jag.... eller nä, tror dock inte killarna lär tillåta det menja! :D vi får seee..

men somsagt, imorgon åker vi till Sunny Beach och är borta i 2 veckor. :D
så jag återkommer den 3 juli.. med en maaaassa foton och filmer kan ni tro!!

kommer sakna familjen extremt mycket.. mina älskade systerbarn, loooove you!! <3

nu ska jag hoppa i säng.. ha en bra månad :D lär inte ses innan den är slut så ^^ POOOSSS.

image85image86 image87 hejdåååå sverige!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback