onsdag..

hallåja :D

Idag började dagen med att jag vaknade brevid min underbara pojkvän.. väckte honom lite över 9. :D höhö.

sen låg vi och morna oss ett tag och sedan gick vi upp och åt frulle :D niiice.

Efter det, nörda jag mig lite på datorn medans robin städade undan lite på sitt rum.
sedan spelade vi monopol :D & kingen vann ju.... SOM VANLIGT! ;)

Sedan hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning för sedan ta bussen in till malmö o möta mamma :)

Handlade födelsedagspresent till tess idag, imed hon fyller år på fredag. hon fick den dock redan idag :p
& hon såg ut att bli glad för den .. :) skönt.

sedan handlade jag även studentpresent till robin! fiiina saker! :D

& sedan åkte jag och mamma hem vid 5 tiden .. käkade middag o så när vi kom hem och sen dess har jag mest tagit de lugnt typ :D

Har även kollat på fotbollen ikväll.. intressant match faktiskt.. dock ingen " hulliganmatch " som det blev i lördags.. :p haha! skjut mig.... fortfarande lika pinsamt..

svenssons mål var merän snyggt.. riktigt klockrent!! :D

och nu sitter jag här.. ska snart lägga mig i sängen o se ifall där är nått på tv.. :)

& btw.. grattis sverige..... eller nått! :p haha. var bara tvugen att nämna det ju :D POOOSSS!

image73

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback