helgen.

Hejsan :)

Helgen har varit den bästa på länge :)

I fredags började det med att jag&robin åkte in till stan och mötte jacob.
var och fixade robins telefon och sen gick vu upp mot stan.

handlade present åt caroline som fyller år på onsdag men vi skulle fira henne i fredags istället. :D hihi.
sen efter det fick jag min " namnsdagspresent " av robin. thanks hunny <3

Efter det gick vi upp till hansa så handlade jag min klänning, sinnesjukt fin! & nu är den miiiin. ;)

Sedan åkte vi till värnhem och handlade käk och sen åkte vi hem till caroline. :D
grabbarna skötta grillen och jag&caroline skötte köket o de andra :p hihi.

" kvinnor ska ju göra det " - fick vi höra.. haha, ge oss 1 år så får vi se vem som står i köket då! ;) haha.

Vi hade en helt fantastisk kväll ute på Videdal hos fröken Caroline :)
Åt och drack gott, sen käkade vi tårta för att fira Caroline och spelade kort.

Var nog en av de bästa kvällarna på länge. & att vädret var helt underbart hjälpte nog lite :) hihi.

jag&robin åkte hem vid halv 1 tiden ungefär.. lagom trött :) hehe.
var hemma halv 2 typ.. och då däcka jag typ direkt, höhö :D

Vaknade upp igår och var extremt laddad inför kvällen, men det e så de ska va ju! :D höhö.

Tillbringade dagen hos syster, pratade lite o planerade lite inför kvällen.
Sedan vid 3 tiden kom Caroline, Jacob och Robin till mig.

Så gjorde vi vid oss.. våra grabbar lockade håret på oss.. visst har vi dom där vi vill ha dem caroline? :D haha.
Me liiiiike ^^

Sen vid halv 5 tog vi allihopa bussen in till stan och hem till Tunnan.
Där var även Ahlin.

Tog taxi ut till åkarp och hem till Tim :) Eller till tims mamma där festen skulle hållas :D

Började lite lugnt och tillbakadraget men sen så flög allt igång och det var underbart att se!! :D

Caroline och jag gjorde dom bästa besöken på toan.. hahaha, ellerhur gummsi? ;) <3

Kvällen var helt okej.. blev lite för mycket gnäll osv för min smak menja.. det ordnar väl sig.

& idag har jag mått piss rent ut sagt... fiiiiiiifan! johan&jimmy jag vet precis hur ni känner er nu såhär " dagen efter " :p

har inte gjort ett skit under hela dagen.. legat här hemma i min fotölj och bara kollat på o.c och vänner boxen :D niice.

glömde ju berätta.. grabbarna tittade förbi i torsdags så det blev ingen tumanhand med någon av boxarna då. :p
men det var minst lika trevligt att ha grabbarna här. :D loooove you!!

Nu ska jag gå o göra något känner jag. lägga mig i sängen typ :) possposs.

16 dagar kvar.. den är det buuuulgarien! :D JAG GILLAR DET EXTREMT KAN JAG SÄGA!!! :D

image70image71
du och jag gumman.. du e underbar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback