helgen som varit..

Hejsan! :D

Varit en fullproppadhelg kan jag säga.. :p inte hunnit sitta vid datorn knappt. :p

I Torsdagskväll åkte jag hem till robin sen kom my och hämtade mig så stack vi ner till lokalen och hjälpte dom andra att göra iordning inför robins student dagen efter :)

Blev skiiitbra. hehe! :D

I fredags, vaknade jag vid 5 tiden på morgonen.. utav att robin skulle sticka på sin skumpafrulle :D niiice.
sedan käkade jag frulle med svärmor och sen åkte vi ner till lokalen och fortsatte göra vid där nere inför kvällen.

Vid 10 tiden, åkte vi in till malmö och hämtade alla smörgårdstårterna och den vanliga tårtan :)
sedan hem, käkade lite lunch o så sen var de dags o göra sig iordning :D

Åkte in till landskrona för att se när robin gick ut lite över 3 :) mötte upp en del av robins släktningar osv där med :D trevligt.

Sen gick han ut.. min älskade hunnybunny :D hihi. så fiiiin!! my good! :)

Sen åkte vi mustang hem.. som vanligt ;) blivit många turer i såna bilar nu kan jag känna... MEN VI GILLAR DET! :D

Vart verkligen sjukt kul o åka förbi alla styudenter o skit.. tillsammans med svärfar, svåger och självklart  robin <3

När vi kom fram till lokalen så stod alla robins släktingar osv där och väntade.. överkul!! :D hihi.

Sen blev de gott käk och enooormt god dricka :D blev kanske lite för mycket där ett tag men vafan.. är de student så är det! :D

Vart iaf jättetrevligt, jag verkade komma jättebra överens med robins skläkt osv också.. & det känns jätteskönt! :)

vid 10 tiden drog vi hem till robin.. och en hel del följde efter :D niiice. där fortsatte festandet..
sen kom de mer folk hela tiden typ.. hehe men det var nice :D

Sedan beslutade robin sig för att han ville stanna hemma och fira sin student med sin familj, släkt o vänner istället för att dra ut.. så vi hoppa de! Men de var minst lika trevligt ändå.. :)

& jackan.. lilla svägerska.... hur mådde du dagen efter? :D naaw.
jättekul o träffa dig igen somsagt :) hihi.

Dagen efter så mådde väl alla inte sådär jäääättebra direkt. :p blev en stor frulle tsm med familj o vänner :D
men det vart nice.. :p hihi. Fick ju gooooda frallor! me liiike!!

Sedan åkte robin och jobbade och då däcka jag i ett påar timmar ute i solen.. det var nice :D hihi.
vid 7 tiden, när robins slutat åkte vi till oxie och handlade lite käk sen stack vi hem hit.

lagade mat och sedan la vi oss i soffan och myste med vännerboxen.. otroligt skönt! :)

& i söndags.. vaknade vi vid 9 tiden.. av en sinnesjukt huvudvärk :S iiisch.
upp och gjorde inget speciellt.. robin stack o jobba :p hihi.

Så jag la mig och fortsatte kolla på vänner.. hihi ;) ja jag vet.. jag är en nörd! :p

sen ringde mikael och fråga om jag ville följa med grabbarna till beachen.. och jag var ju knappast svår för det! :D

så efter en stund kom dom och hämtade mig, sen drog vi ner till bo01 :D
vart planerat att vi skulle till höllviken men bo01 var mycket mer intressant.... ellerhur grabbar :D ? haha! sheise.

Vid halv 4 tog jag bussen till robin.. :) käkade middag osv med svärmor och agim... myyys!
vi bara äääälskar dessa sommarkvällar.. ellerhur? :D Iallafall jag gör det.

& idag vaknade jag&robin vid 9 tiden.. gick upp och käkade lite.. sen gjorde vi våfflor.. :D
vart ju tvugen att inviga robins fina våffeljärn han fick i studentpresent! ;) höhö.

Sen har vi bara legat ute i solen heela dagen.. och snacka om att jag bränt mig på mina axlar... =/
men ni vet, ni som blir röda.. hahaha, loooosers! ;) för vissa andra blir ju bruna direkt :D hahahaha. så jävla nice!!

& sen att man åker ner till Sunny Beach om 8 dagar är ju ÄNNU MER nice :D haha, fuckers! ;)

och förresten.. idag har jag och robin varit tillsammans i 7 månader.. Tack älskling, för du är så underbar!
I looooove you, merän något annat!! <3

Pratade med caroline och grekland idag.. dom har det sååå underbart där nere, extremt fint väder också! :)
nu är det... hm... BARA 3 veckor tills vi ses... hahaha. SKJUT MIG vad jag saaknar dig gumms! :( <3 koooom heeeem...

menmen.. nu ska jag gå och göra något nyttigt. :p POOOSSSS!

image74

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback