helg.

hejhej :D

Nu är det helg.. igen. loooovely!

I torsdags var de dags för johan att ta studenten.. underbart! :)

Mötte upp gänget på södervärn lite i 7 sedan tog vi allihopa bussen till svedala.
stack sedan till lokalen där johan skulle ha festen.

Det första jag lyckas göra när vi kommer är att välta ut en glas skumpa. BRA PERNILLA, BRAAAA!

men eftersom jag är pigges favvo så fick jag ju inget skit för det! ;) haha.
sen gick vi in och käkade och minglade lite.. mys.

Underbart att se alla så glada.. kvällen kunde inte blivit mer perfkekt.
var där med mina underbara babes och alla jag bryr mig mest om.. loooove you!!

" ballongleken " blev ju kvällens höjdpunkt... ellerhur jenny&amanda? :D VI GILLAR BALLONGER!! haha.

vid halv 12 tog vi bussen hem.. sjukt slitna. :p
träffade lillebror på bussen.. long time, no see liksom.. lika utflippad som vanligt :p haha.

& förresten.. var ju på anställningsinterjuv i torsdags med! & sjääälvklart fick jag jobbet direkt! :D
jobbade första dagen på jobbet igår.. och det gick skitbra! :D Robin kom även ner så jag fick laga mat åt honom..
och han tyckte det var väldigt imponerande av mig att jag lärt mig så mycket på en dag :D ^^

ni vet.. är man bäst så är man! :D hihi.

Igår så jobbade jag somsagt.. sedan gick jag hem till Robin en stund och sen vid 4 åkte jag hem :)
Hade myskväll med mamma&pappa hela kvällen igår.. behövdes! nu innan jag ska åka bort i 2 veckor o så :D hihi.

& idag har jag bara packat med mamma o så.. planerat in dem sista sakerna jag ska iväg och handla imorgon. :)

sen på måndag jobbar man hela dagen.. fixa o dona de sista på kvällen och sedan lägga sig tidigt.
& på tisdag åker vi! FUCKING YEEEEES!

förresten.. min dröm jag hade inatt... har aldrig varit så rädd i hela mitt liv kan jag säga!! FYYYFAAAN!
men jag är otroligt glad att det inte var sant.. för om det hade varit de, tror jag nog inte jag hade varit här idag.


nu ska jag iallafall gå och göra något roligt. :p pusspuss. & jag älskar robin malmqvist mest i denna världen! <3

image80 image81 image83image82

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa nilla :)

2007-06-17 @ 12:38:32
Postat av: nilla

tackar. :) vem förresten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback