aer i sunny beach..

nu aer jag, robin och glenn i sunny beeeeeeeeach :D & det har vi varit i en vecka nu ungefaer.. :D

vi har det skitball varje dag... men langtar dock hem.... till mina systrar och mina systerbarn.. & mina grabbar!!!! <3

i mandags ringer min pappa och sager at mig att komma ner till receptionen.... alla 3 gar ner...... & da ser jag min mamma&pappa dar..... jag kunde fan inte fatta det!!!! dom hade planerat detta i ett halvar!!!!! MY GOOD!

mja.... jag grat och grat och grat........ :D

men som sagt... vi har de underbart... 45 grader varmt.... nastan for varmt.. men vafan! :D

nu ska jag ut i poolen igen.. vart bara tvugen att uppdattera.........:D

JAG SAKNAR ER ALLIHOPA!!!!

tess............ dig saknar jag nog mest skulle jag tro. loooove you <3

image80

Kommentarer
Postat av: MALLE

Saknar dig nilla inget är sig likt utan dig sen snart puss

2007-06-27 @ 15:02:04
Postat av: TESS

SAKNAR DAJJ MEEE

2007-06-27 @ 18:38:58
Postat av: Carolin

tjena loppan!.....välkommen hem...du maila mig så får du ditt lösen..kramis

2007-07-05 @ 14:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback