Robin <3

Var ska jag börja ientligen? :)

Robin Malmqvist, du har gjort mitt liv till något jag inte trodde var möjligt..
När jag fann dig så lärde du mig vad riktig vänskap och kärlek innebar.

Nu har vi varit tillsammans i 8 månader och jag är fortfarande lika kär i dig som jag var första gången jag träffa dig.

Allt har gått så snabbt mellan oss, vi träffades bara en vecka sedan bestämde vi oss för att bli tillsammans.
Och nu har vi varit tillsammans i 8 månader och ska flytta ihopa nästa månad.

Visst, detta kan man tycka är snabbt.. men det känns ju så himla rätt? och det kan jag inte förneka, varken till mig själv eller till någon annan.

Du har gjort mig till en bättre person på denna tiden vi har kännt varandra Robin och det kommer jag vara dig evigt tacksam över!

Dessa känslor jag känner för dig, är obeskrivliga.
Jag har aldrig någonsin kännt såhär för någon kille förut och det är ett stort besvis på att du är den perfekta för mig!
Det är jag helt säker på.

På 8 månader har vi hunnit... åka på skidsemester, skaffat heltidsjobb båda två, skaffat lägenhet och åkt på utomlandsemester.. och allt dedär vill jag göra om nästa år igen.. tillsammans med dig älskling! <3

Och nu sitter jag här... och tänker på allting som har med dig att göra. hur glad jag är att du verkligen är min..
du är verkligen för bra för att va sann Robin Malmqvist.

Jag kände bara att jag var tvugen att skriva av en del av alla de känslor jag känner för dig Robin..
Oavsett om jag hade suttit här o skrivit hela natten hade det inte kunnat komma i närheten
utav vad jag känner för dig ska du veta.

Jag älskar dig, här och nu.. imorgon, nästa månad och även om 15 år.
Du är min soulmate, det har jag fått bevisat nu.. till 100%!  Jag skrattar mig verkligen lycklig som har dig, varje dag. <3

11 November 2006 - det var då jag fann mannen jag ska gifta mig med! <3

Glöm aldrig bort att det är dig jag lever för älskling.  Jag föll för din utsida men blev störtkär i din insida!
Always and forever honey.

image96

Du är det finaste som finns och det kommer du alltid och vara i mina ögon ska du veta Robin. <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Naw, du är så sinnessjukt underbar gumman :) Jag älskar dig otroligt mycket. :) Jag vill göra om allt det vi gjort i år nästa år och nästa igen och nästa igen, ja du förstår :)
Du är det bästa som hänt mig och jag hoppas vi kan få vårt förhållande till nästa steg nu när vi flyttar ihop :)
Vi för alltid Pernilla Lundberg :) <3

2007-07-13 @ 01:14:19
Postat av: TESS

meeeen herreguuuud va allt var pluttenuttesockersött här då!!

2007-07-13 @ 13:27:57
Postat av: Caroliin

amen vad fan...det e ju nästan man börjar gråta för fasen :)

2007-07-14 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback