orkaa

tjabba! :)

typ, igår så hade jag mysdag med caroline.. otroligt mycket gumman! Tack för du finns! <3

sen när caroline åkt hem till jacob så kom robin hit.. tack för blommorna älskling, dom var jättefina! :)

Firade 8 månader igår.. har varit dom bästa månaderna i mitt liv skulle jag tro. :)

Tack Robin för du alltid ställer upp för mig, för du alltid älskar mig och du är alltid tar hand om mig.
Du är min prins, min prins på den vita hästen. Jag älskar dig jättemycket och jag hoppas att vi en dag lååångt  in i  framtiden gifter oss! :) Du är den bästa som finns! <3

Nu har robin precis åkt till jobb.. nu ska jag gå och göra nått vettigt känner jag :D harre bra :D puuuss.

robin&pernilla @ robins student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback