Min födelsedag. :)

hallåja! :D

I fredags tillbringade jag hela dagen hemma.. städade undan osv.. hjälpte mamma lite till :D

sen vid 7 tiden tog jag bussen till bjärred där robin&hans mamma hämtade mig.
sen körde svärmor oss hem till svärfar där vi tillbringade våran kväll.

Var en toppenkväll faktiskt.. räkmackor, go dricka och gott sällskap. myyysigt! :)
Sedan sov vi också där.

Dagen efter, 14 Juli.. då fyllde jag år :D Igår då dvs :p haha.
Så vid 8 tiden gick vi upp, käkade frukost osv. sen vid 9 begav vi oss till Kristianstad.

Skulle ju dit och kolla på robins lillasysters ridavslutning. som var jäättefin btw, så himla söt hon var på sin stora häst :D

Sedan köde vi hemåt med en väldigt trött o ledsen Vendela.. naw gummsi!
var ju lite ledsen för hon skulle skiljas med sin häst osv. sött!

Sedan släppte svärfar av oss i stan.. robin som är en sååån bra planerare hade ju planerat in såå väl att han skulle handla present till mig då ^^ 4 timmar innan gästerna skulle komma. BRA DÄR :p

Gick iaf en runda i stan medans robin gick en runda o handla presenter till mig :D
Som jag blev jääääätteglad för. åh, så fint alltihopa. TACK ÄLSKLING! Speciellt tack för halsbandet, var den finaste presenten av dom alla. <3

Vid 6 tiden kom gästerna osv och då satte vi oss ner o käka :)
Var jättegod mat o allting. tack familjen! :)

Mja.. vad fick jag då igår.. skor, dig-kamera,smycken,HEMGIFT <3, presentkort lite varstans osv :D
Blev iallafall jätteglad för alla presenter, var jättefint! :)

Kvällen tillbringade jag, robin, jacob och caroline med min släkt.. haha, så kul vi hade! :D
Sedan vid 11 tiden åkte vi in till stan och gick upp mot lillatorg för att träffa grabbarna där.

träffade även caroliiin på lillatorg.. och jojo och linda :D trevligt treeevligt.

efter vi stått o snackat ett tag så går vi vidare till puben där grabbarna var.
satt o drack o snackade där lite.. sen sjöng allihopa för mig.. naaw, så söööta! tack babes! <3

saknade dock mattias och johan.... johan vet jag att han är i dalarna.. men matti? :( VAR ÄÄÄÄR DU?!

vid 3 tiden begav vi oss hemåt.. lagom trötta :p och laagom toppade. sweeet!

hur som helst så hade jag en underbar födelsedag som jag fick fira tillsammans med dom som betyder mest för mig. :)

& igår så var jag en snabbis på ikea och sedan hemåt. sen kom min andra faster som inte hade möjlighet o komma i lördags. Tack för presenterna :)

& idag har det var min första dag som " dagisfröken " ska ju vara praktikant på ett dagis här i oxie i fyra veckor nu..
kommer säkert bli jättekul! :)

jobbade t.om över idag ^^ men det är sånt man får ta. hihi!

nu ska jag bege mig.. ha en underbar och sooolig måndag! :) pusspuss. - jag älskar Robin mest!

   

lite bilder ifrån i lördags.. tagna med min nya rosa heta kamera ^^


Kommentarer
Postat av: Caroliin

nice att du hade det bra....tur att fyllekajan carolin även fick chansen att ge dig en grattiskram :P

2007-07-17 @ 09:06:00
Postat av: Pernilla

haha jepp! :D du hade också det bra gissar jag på eftersom du drabbades av den svåra vinterkräksjukan dagen därpå? :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback