måååndag.

Tjabba! =)

Idag är det måndag och det betyder att en ny vecka e häär. :p

I lördags var jag&robin somsagt hos jacob.. i ystaaad. SKJUT MIG! :p
Men det var finare än förväntat.. faktiskt!

Vi vart o käkade på resturang och sedan gick vi och hyrde film.. det var mysigt. :)
sen sov vi hos jacob också ^^

och igår.. sov jag typ till kl 2.. :p sen vid 5 tiden, åkte jag med familjen till kinaresturang.. muuums!
sedan kom även robin dit när han hade jobbat.. och sedan efter de åkte vi hem o mös typ :)

och efter en stund kom micke&jimmy hit.. sen stack vi och käkade glass/pommes :D haha. guuutt!
sedan stack vi hem till mig en stund och iacktog amy diamond ( mickes idol nr 1 ) när hon uppträdde på allsång på skansen.. alltså micke, hon är like... 10 år! :p hahaha, eller nååått.

& idag började jag jobba kl 8.. fick sluta tidigt dock, häääärligt!

stack hem o gjorde mig iordning osv.. sedan körde mamma&pappa mig och robin in till jägersro så käkade vi där. :)

och efter det tog vi bussen upp till stan.. där vi träffade pasta! :)
åkte vidare till mobilia.. shoppade idag... IGEN! oh looord.. får fan sluta med sånt nu..
men jag fick ju faktiskt min lön idag.. måste få unna mig något då.. höhö :p

köpte iallafall en kofta och ett par skor idag :) niiice!
sedan åkte jag&pasta vidare till triangln och där handlade jag typ, en skarfs. :) jättefin.

och pasta handlade hela triangln... haha, men det var jättefina grajor! :)
Tack för idag gumman. & du, vi ses på söndag! :D sweeetheart! <3

& nu ikväll har jag varit med pappa hos min faster och hälsat på.. :)

och nu ska jag strax gå och lägga mig.. börjar kl 6 imorgonbitti.. skjut mig!

frågan är.... ska man med till karlskrona eller ej? kan inte bestämma mig riktigt.. :p

& glenn.. häääärligt o höra att du lever vafan! :D kul att du ringde! :) och gratta mig typ 15 år i efterskott :P haha!

men nu ska jag iallafall bege mig.. ha en underbar kväll! pusspuss.

image132

Kommentarer
Postat av: malin

haha glrnn bättre sent än aldrig ju.. o nillaklart du ska me till karlskorna en annan måste jobba suck puss

2007-07-31 @ 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback