helg.

tjena! :D

Nu är det heeelg, weho!!

jobbade idag och även idag.. börjar 06.00 idag.. slutade 14. rätt okej! :D varit på malmö museum idag.. så skoj! :D

Efter jag slutat åkte jag in till stan en runda.. köpte ett par skor och ett par shorts :) niice.
blivit myyycket shoppande nu förtiden.. men vafan, får satsa nu imed det blir lägenhet o skit nu snart så :D hihi.

& nu ikväll har jag varit på bio med saaandra, min lilla slyna! :D
Vi såg Den andra sidan sinnesäcklig film.. mina händer är isönder krossade.. TACK SANDRA, TACK! :p haha.

Efter vi kollat klart på bion stack vi hem till krille där grabbarna var osv :)
grattade honom imed han är 20 nu.. naw, sweet!

& nu har jag precis kommit hem därifrån. jimmy följde mig hem, tack darling.. du är bäääst! :) <3
& taaack för den sena födelsedagspresenten.. blev superglad! :D hihi.

nu ska jag snart gå o nanna.. varit uppe sen kl 5 imorse.. snaaark! :p

Imorgon blirre ystad som gäller.. hem till jacob! :D ska mysa lite med han&caroline.. mina favoriter! :)

men nuuu är det verkligen dags för sängen. GOOOOD NAAAATT! :D pusspuss.

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback