Fredag.

tjoho! :)

Igår så tillbringade jag dagen hemma.. slöade bara och det var niiice :D hihi.
Vid 5 tiden tog jag bussen in till jägersro där robin, micke o my hämtade mig.

Sen körde vi till ikea. handlade fina saker till lägenheten.. blev mycket nöjd! :D

Vid halv 8 tiden körde micke&my oss hem till caroline och jacob :)
vi började på maten o så, som blev extremt god btw :D

Efter vi käkat o så satt vi och snackade om våra semestrar.. myysigt!
Sen gick vi och hyrde film.

Åt den extremt goda kladdkakan som caroline hade gjort under dagen och sedan SKULLE vi äta popcorn också men vissa av oss fick inte chansen eftersom en viss jacob hade tömt skålen på 5 minuter! :p haha!

Vid 1 tiden åkte vi hem.. robin kunde inte se nått.. såg ut som han var full så trött han var? hahaha, har aldrig sett honom så. :p

Imorse kom han inte ens ihåg vad jag hade sagt till honom när vi åkte hem. :p haha, skjut mig!

och nu idag är jag bara hemma.. chiiillar :) ska gå och göra vid mig snart och sedan ikväll ska jag hem till robin :)
ska mysa o så, bara vi 2 baby.. gud vad jag älskar dig. <3

Otroligt beskriven.. såna anklagelser rakt i fejjan.. jag pallar fan inte med sånt ?!
med allt som pågår just nu så trodde jag att du skulle vara den som förstod mig bäst..
men ack så fel man kunde ha!

nu ska jag gå och göra nått vettigt känner jag :D puss på gumpen ^^

image99

image98

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback