stan.

hey. :)

igårkväll så umgicks jag med min kära familj hela kvällen :)
åt&käkade gott, sen spelade vi kort.. riktigt mys!

& idag, vaknade jag vid 10 tiden & då gick jag upp & käkade frulle med pappa osv.
sen duscha jag & gjorde mig iordning osv, sen vid halv 12 - tiden körde rickard mig&malin in till stan.

sen träffade jag mamma & hämtade ut pengar sen gick jag upp mot staun :)

& sen tillbrina jag en hel dag inne i stan i min ensamhet, fast de behövdes.
behövde få koppla bort tankarna lite, & det ver riktigt skönt!

sen tog jag bussen hem vid halv 5 tiden, sen vid 6 tiden kom robin hit! :)

och sen nu ikväll har vi kollat på lite vänner ifrån den kära vänner-boxen (L) höhö. ^^

& nu ligger min lilla babe i min säng & kollar på tv, och jag sitter här. :p

fick besked att farmors begravning sker den 31/1 =/ fyfan, den kommer bli cpjobbig. :'(
saknar dig så himla mycket redan farmor, du finns alltid med mig! (L)

vännerna är dom bästa. <3 & mina grabbar, vad skulle jag gjort utan er? NI e bäst!

men nu ska jag hoppa i säng, & mysa med robin :D vi hörs! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: caroliin

asså frööööken...här händer det inte så mycket...uppdatera mig om ditt liv fööörrrfaaan.....ses på lördag?...ta han dom Robin!..puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback