sådär jaa...

veckan har väl varit lite kaos .. umgåts med grabbarna, träffat robin och stöttat familjen!

& igår så stack jag, tess och carolin till lorens vid 1 tiden .. nice med lite sprit så tidigt på dan.. :D
och en maaasssa skvaller :D & carolin.. calle?! vafan handlar de om ?! :) hahaha.

vid halv 3, så började vi gå upp mot istadion. träffade allt & alla där och sen började matchen..
matchen var verkligen e katastrof! =/ tur att vi flickorna på övre skapade lite action för inte fan fanns de någon på isen iallafall!!!!

hur fan kan en jävla spelare göra så mycket i ett lag? :S calle, vi lider med dig!
fortsätt kämpa!!

efter matchen så tog jag, robin, victor ( kusin ) & hans kompis bussen hem till lödde :)
käkade osv med svärmor, SAKNAT DIG ! :D & sen gick vi hem till Micke ( robins bror )

Planerna bestod av att vi skulle ut och fira Mickes flickvän My som fyllde 20 & när svärmor kört oss in till stan vid halv 12 så kom hon på att hon glömt sitt legg..... ganska irriterande, men det e sånt som händer.

iallafall, så åkte vi med svärmor hem igen.. sen så mös jag och robin resten av " natten " istället. :)

älskling, det finns ingen som du .. du är det finaste som finns & jag älskar dig föralltid <3

& idag, händer? något? hm, nej .. jag vet inte, kanske blir kvar hos robin inatt, han tjatar ju ihjääääl mig :p
och vad gör jag inte för min babe? :)

vårat fall uppe på övre igår, hahahaha. jenny therese & jag .. vad fan ska man säga ?!
den jävla flaggan e fan farlig alltså ... :p

& jag menar, istället för att sitta och skriva en massa skit om mig i din blogg varför inte säga det till mig direkt istället? Shape up gumman, värderar du vår vänskap så mycket som du " påstår " att du gör så kanske du borde visa det för mig också? & inte baaara bry dig om dina barndomsvänner.............
vill du inte förlora mig, så börja visa att du bryr dig... det e allt jag har & säga !!!

men nu ska jag iallafall dra mig vidare. ha en bra dag mina kära! pusspuss.


Pernilla.

Kommentarer
Postat av: caroliin

måste jag säga att jag e snuskigt bakis?.....fy fan vilken kväll..ännu en gång har jag hängt på Plysch å fått grats sprit....asså..jag e fan grym!...nu ska jag spy...igeeeen :P....pöss

Postat av: Pernilla

haha, grym e du ja.. PÅ ATT SPY IALLAFALL :p haha.
på lördag, fetröj på lorens innan ellerhur? Puss.

2007-01-28 @ 16:41:51
Postat av: tess

eeehhhhh hmmmmm ska vi ens på matchen på lördag säger jag då!!.... asgarv.
o bra Caroliiin.... bra....

2007-01-28 @ 20:15:52
Postat av: tess

o en sak till..... varför i helvete synd inte mina inlägg jag skrivit i min blogg.... vad handlar det om!!!

2007-01-28 @ 20:16:29
Postat av: Pernilla

klart vi ska, vipen kallar? eller vad säger ni? :D
haha, har du publicerat den? annars e det nog lite svårt för oss ( dina favoritläsarinnor ) att läsa dem :D Puss.

2007-01-28 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback